UVIJEK VJERNI

Putovanje u London na utakmicu godine!

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 18.08.2009 13:10
  • Objavljeno 18.08.2009 u 11:54
Hrvatski navijači, Australian Open, siječanj 2009.

Hrvatski navijači, Australian Open, siječanj 2009.

Izvor: Guliver/Getty Images / Autor: -

Nakon odlično obavljenog posla u Minsku i pobjede 3:1 nad Bjelorusijom, naša reprezentacija i klub navijača Uvijek vjerni pozivaju sve navijače da se pridruže nezaboravnom putovanju u London 9. rujna 2009. i gostovanju na nama dragom Wembleyju, na još jednoj važnoj utakmici za plasman na Svjetsko nogometno prvenstvo u Južnoafričkoj Republici

Kako je bilo u Minsku, moći ćete uskoro pogledati na stranicama www.uvijekvjerni.com, a svako gostovanje naše reprezentacije vjerno se prati, od prvog gostovanja ove sezone u Rumunjskoj, preko laganog izleta u Andoru, do posljednjeg gostovanja u Minsku.

Agencija Speranza (www.speranza.hr) u svojoj ponudi za sve članove kluba navijača Uvijek vjerni ima 2 aranžmana.

Jednodnevni aranžman (polazak u jutarnjim satima iz Zagreba, dolazak u London, transfer do grada, razgledavanje Londona, slobodno vrijeme i odlazak na utakmicu te poslije utakmice transfer do zračne luke i polet prema Zagrebu) po cijeni 2980 kn.

Za one, pak, željnije dužeg ostanka u Londonu, u ponudi je i trodnevni aranžman po cijeni 4980 kn (2 noćenja u hotelu 3* u gradu, organiziran transfer iz/do zračne luke i do stadiona Wembley).

Za sve članove kluba navijača Uvijek vjerni ulaznice za utakmicu su osigurane, uz doplatu (od 39 GBP do 49 GBP).

Također, u ponudi je i program za utakmicu u Kazakhstanu 14. listopada 2009.

Prodajna mjesta:

Zagreb (Gajeva 8 ili Trakošćanska 30)
Osijek (agencija PANTURIST, Sv. L. Bogdana Mandića 33)
Split (VIP TRAVEL, Trg Hrvatske Bratske zajednice 8)

Za program putovanja ili detaljnije informacije, kontakt na mail: speranza@zg.t-com.hr ili telefon 01/4819.255 ili 01/4828.882.

Rezervirajte na vrijeme svoj odlazak na utakmicu godine, jer je ostalo još malo mjesta!!!

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi