NEKI PREMALO, NEKI PREVIŠE

Koliko hrvatski klubovi cijene svoj proizvod?

  • Autor: D. S.
  • Zadnja izmjena 16.07.2012 12:42
  • Objavljeno 16.07.2012 u 11:30
Hajduk - Dinamo, torcida

Hajduk - Dinamo, torcida

Izvor: Cropix / Autor: CROPIX /

Hrvatski nogomet ima četiri europska predstavnika u UEFA-inim natjecanjima. Dinamo je u kvalifikacijama za Ligu prvaka, a Hajduk, Slaven Belupo i Osijek u pretkolima Europske lige

Naši prvoligaši uvijek ističu kako im je plasman u neko međunarodno natjecanje prioritet, jer im samo izlazak u Europu jamči ozbiljnije punjenje proračuna. Svi oni se oslanjaju na nagrade od UEFA-e, ali nekima od njih dobar novac donose i prodane ulaznice. Kod tog segmenta prihoda hrvatski klubovi se razlikuju. No idemo redom…

Dinamo već dugo vremena ima problema s punjenjem tribina. Ulaznica od zarada je mizerna, no u Maksimiru je važnije da imaju dobar ugođaj na europskoj kvalifikacijskoj utakmici nego da nešto uprihode od prodanih ulaznica. Zato i ove godine 'modri' se mogu gledati za jednu (sjever i istok) do deset kuna (zapad - Ludogorec). Oko takvog poslovanja mišljenja su podijeljena.

Neki se sprdaju s time što Dinamo svoj proizvod cijeni manje nego županijski ligaši svoj nogomet. S druge strane, drugi pozdravljaju takav potez, jer je najvažnije da se Dinamo uz pomoć '12. igrača' probije do Lige prvaka, što donosi milijune od UEFA-e.

Totalno drugačija priča je Hajduk. Cijene za europski ogled na Poljudu su sljedeće – sjever 40, jug 50, istok 60 i 80, zapad 80 i 100 te loža 200 kuna. I navijači 'bilih' nikada ne iznevjere (za razliku od igrača). Uvijek dobro ispune stadion te barem malo popune praznu blagajnu.

Slaven Belupo muku muči s posjetom pa se odlučio za pristupačnije cijene za razliku od Hajduka. Tako je nenatkrivena tribina 30 kuna, a ona s krovom 40.

Četvrti hrvatski predstavnik Osijek je svojim cijenama razljutio svoje simpatizere. Za utakmicu protiv Santa Colome ulaznice su bile: istok 50, zapad 100 i loža 200 kuna.

Dakle, svi klubovi (osim Hajduka) imaju problema sa slabim posjetom, ali za to su djelomično sami krivi. U MAXtv Prvoj ligi pokušavaju privući navijače niskim cijenama ulaznica koje su ponekad i besplatne, ali to dugoročno nije dobro.

Fanovi postaju razmaženi pa iste ustupke uprave očekuju i kada je riječ o europskim ogledima u kojima s druge strane klubovi očekuju da zarade koju kunu više nego kada je riječ o prvenstvenim susretima.

Uključite se i vi u raspravu oko ove i drugih nogometnih tema – registrirajte se na Tribina.hr, informirajte se o vlastitoj reputaciji i sudjelujte u stvaranju sadržaja nove domaće nogometne zajednice!

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi