Pokrenuta društvena kampanja iz Zadra, Novog Sada i Sarajeva

#ShareLove: EXIT prikuplja i nagrađuje akcije ljubavi iz cijele regije!

25.02.2019 u 14:03

Bionic
Reading

Danas je pokrenuta velika regionalna društvena kampanja #ShareLove čiji nositelji dolaze iz Zadra, Novog Sada i Sarajeva, a očekuje se da će joj se ubrzo pridružiti i druge organizacije i pojedinici iz svih djelova naše regije

Vijest kako je Jure Zubčić iz Zadra svojim hrabrim aktom ispravio grafit mržnje u natpis koji poziva na ljubav, ove je godine pokrenula cijelu regiju i brojni ljudi su javno pozdravili ovakav potez na svojim društvenim mrežama, ali i putem medija. Motivirani ovim, i sličnim poduhvatima istaknutih osoba s željom da se ovakvi plemeniti potezi prošire i vide širom regije, EXIT fondacija iz Novog Sada, u suradnji sa Munja Inkubatorom Društvenih Inovacija iz Sarajeva, najposećenijom info platformom za osnaživanje mladih hocu.ba i Festivalom 84, pokrenula je regionalnu kampanju #ShareLove.

Akcija je danas lansirana na društvenim mrežama svih događaja iz Exitove festivalske obitelji u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Hrvatskoj i Srbiji, gdje su ljudi pozvani da na svojim društvenim mrežama podjele pozitivne poruke ili primjere kao što je ovaj nedavni iz Zadra. Najbolje i najautentičnije objave na Instagramu i Facebooku koje pozivaju na toleranciju, ljubav i poštovanje među ljudima u regiji a sadrže i obavezne hashtagove #sharelove i #tihabalkanskavecina, bit će nagrađeni ulaznicama za EXIT, Sea Dance i Sea Star festivale. Akcija traje do 1. lipnja, a prikupljene poruke bit će upućene direktno s pozornica na Exitu i drugim festivalima širom regije.

Jure Zubčić iz Zadra, čiji je kreativni potez pravi primjer širenja ljubavi, smatra da moramo biti okrenuti budućnosti, a ne prošlosti, iz koje moramo izvući pouke.

– Nacionaliste ne određuje pripadnost narodu kako to oni vole naglasiti, njih određuje samo nesposobnost stvaranja boljeg društva. Društvo koje živi od samodopadnosti, a ne prihvaćajući različitosti osuđeno je na propast. Jasnim i glasnim stavom, ali i djelovanjem na svaki njihov govor mržnje može se učiniti mnogo. Krenimo od tog koraka, pa će svaki sljedeći korak biti sve lakši – rekao je Zubčić.

Ova inicijativa dio je platforme 'Tiha balkanska većina', koju je EXIT u travnju 2016. godine formirao kao odgovor na rastuće tenzije među državama u regiji. Nastala prvo kao neformalna grupa umjetnika i istaknutih javnih osoba, koji su uputili otvoren poziv javnosti da se suprotstavi ektremnoj nacionalističkoj retorici, ona je danas jedan širi front i regionalni pokret za suradnju među ljudima koji su većina uprkos fabriciranim sukobima koji kreiraju pojedine nacionalističke struje. U organizaciji 'Tihe balkanske većine' održane su brojne tribine i kampanje, a koje su za cilj imale poslati glasnu poruku kako su ljudi koji razumiju značaj jačanja dobrosusjedskih odnosa i uzajamnog poštovanja među narodima i pojedincima na Balkanu daleko brojniji i da više ne žele biti tihi!

EXIT je jedini veliki svjetski festival koji je nastao iz društvenog aktivizma, i kao takav nastoji kroz sve svoje aktivnosti ukazati na važnost zajedništva, jedinstva i kreiranja boljeg društva, koje se suprotstavlja govoru mržnje i fabriciranju međunacionalnih sukoba.

Akciju #ShareLove je podržala Ambasada SAD u Bosni i Hercegovini.