Kako potvrđuju izvori bliski princu Harryju i Meghan Markle, kraljevski par ponovno je u središtu pozornosti zbog rezanja troškova i otpuštanja zaposlenika
Nakon što su prošlog mjeseca otpustili još šestero zaposlenika, uključujući dvoje internih PR stručnjaka, ukupni broj ljudi koji su napustili ili su otpušteni iz tima Meghan Markle i princa Harryja od 2020. godine popeo se na čak 25.
Nakon što su napustili kraljevske dužnosti i preselili se u SAD, Harry i Meghan suočavaju se s izazovima održavanja svog javnog imidža i poslovnog carstva. Njihov unosni ugovor s Netflixom, za koji se prvotno tvrdilo da vrijedi 100 milijuna dolara, navodno ipak iznosi oko 20 milijuna, a istječe ove godine. Izvori tvrde da bi, zbog promjene Netflixove strategije, novi ugovor mogao biti znatno manji.
'Uvijek ista priča – mijenjaju zaposlenike brže nego što drugi ljudi mijenjaju toaletni papir. Mlijeko traje dulje od njihovih zaposlenika', izjavio je jedan izvor iz kraljevskih krugova.
Veliki troškovi i novi izazovi
Par se suočava s visokim troškovima života, uključujući godišnji račun za osiguranje od dva milijuna dolara, porez na luksuznu vilu u Montecitu od 288.000 dolara te otplatu hipoteke od 9,5 milijuna dolara. Osim toga, sami financiraju osoblje za komunikacije, produkciju, zakladu Archewell i održavanje imanja.
Među nedavno otpuštenim zaposlenicima su Kyle Boulia, zamjenik tajnika za tisak u Los Angelesu, Charlie Gipson, europski direktor komunikacija, te još nekoliko ključnih članova tima. Glavna direktorica za komunikacije, Meredith Maines, najavila je prelazak na agencijski model, angažirajući specijaliziranu PR agenciju.
'Prijelaz na agencijski model omogućit će nam bolji pristup međunarodnim medijima i brže odgovore na upite', izjavila je Maines.
Loša radna atmosfera
Unatoč poslovnim uspjesima, par se suočava i s negativnim izvještajima o atmosferi u timu. U medijima su se pojavile tvrdnje o Meghaninoj hladnoći i teškoj naravi prema zaposlenicima, a bivši tajnik za komunikacije Jason Knauf još je 2018. godine iznio službenu prijavu o navodnom zlostavljanju osoblja u Buckinghamskoj palači. Meghan i Harry sve optužbe kategorički odbacuju, tvrdeći da su žrtve kampanje blaćenja.
Meghan je nedavno lansirala vlastiti brend rosé vina baš na dan kada bi princeza Diana slavila 64. rođendan, što su mnogi protumačili kao provokaciju. Harry, s druge strane, nastavlja s filantropskim radom i pokušava izgladiti odnose s obitelji, posebno s ocem, kraljem Charlesom, koji se bori s teškom bolešću.