TRI JEDNOSTAVNE VJEŽBE

Spremna za ljeto: Jelena Rozga otkrila tajnu svoje savršene figure

5/5

Jelena Rozga i Ante Burazin (Fit Medo)

Biceps pregib sa šipkom 7/7/7  (4 serije 21 ponavljanje): U početnoj poziciji potrebno je držati šipku s pothvatom u širini ramena s pruženim rukama. Prvih 7 ponavljanja se izvodi iz početne pozicije do 90stupnjeva, drugih 7 ponavljanja od 90stupnjeva do pune kontrakcije mišića a zadnjih 7 ponavljanja izvodi se cijeli pokret od početne pozicije do pune kontrakcije.

Jelena Rozga i Ante Burazin (Fit Medo)

Jelena Rozga i Ante Burazin (Fit Medo)

Izvor: Promo fotografije / Autor: Karla Juric

Prethodna slika Sljedeca slika
Zahvaljujući vježbama koje je za nju napravio fitness trener Ante Burazin, Jelena Rozga i ovo će ljeto dočekati potpuno spremna. Ovoga puta Fit Medo je za nju pripremio niz vježbi koje se rade na otvorenom i to uz pomoć trx trake, koja stane u svaku torbu i ne zauzima puno mjesta, stoga su svi izgovori uzaludni
  • Autor: N. Sa.
  • Objavljeno 13.05.2019 u 12:26