REAKCIJE NE STAJU

Izazvao revolt: Nakon više od 20 godina, Eurosong ima novi logo

19.08.2025 u 10:48

Bionic
Reading

Najpoznatije svjetsko glazbeno natjecanje ulazi u jubilarnu 70. godinu s potpuno osvježenim vizualnim identitetom. Karakteriziraju ga vesele boje, kao i neizbježno eurovizijsko srce. No, fanovima Eurosonga se izgleda - ne sviđa

Po prvi put od 2015. godine Europska radiodifuzna unija (EBU) u suradnji s britanskim studijem za brendiranje PALS, redizajnirala je generički logo Eurosonga. Sada je novom, prilagođenom fontu Singing Sans, a početno slovo 'e' više nije veliko.

'Eurosong je oduvijek bio priča o evoluciji, glazbenoj, kulturnoj i kreativnoj. Ova obnova brenda odaje počast 70 nevjerojatnih godina, dok istovremeno vodi brend u uzbudljivu budućnost. Smjelo je, razigrano i puno srca, baš kao i samo natjecanje. Ponosni smo što to predstavljamo svijetu', rekao je Martin Green, direktor Eurosonga.

Nema oduševljenja

Najavljujući nova iznenađenja u nadolazećem razdoblju, Green naglašava da se mogu očekivati detalji o aktivnostima kojima se slavi 70 godina Eurosonga, odnosno sedam desetljeća ere 'United by Music'. sudeći po komentarima, gledatelji i nisu oduševljeni ovom promjenom.

'Čestitke onome tko je radio ovaj logo, ali u dobroj namjeri vam govorim da se vratimo na stari logo", 'Ovo mi izgleda kao Canva ili AI, ne na dobar način', 'Ovo nije Disney kanal niti dječje natjecanje, vratite stari logo', 'Izgleda kao da se dijete igralo', neki su od komentara.

Podsjetimo, zahvaljujući JJ-evoj pobjedi u Baselu 2025. s pjesmom 'Wasted Love', izbor nove najbolje europske pjesme održat će se sljedeće godine u Austriji. Organizatori su otkrili da planiraju da se glazbeno natjecanje 2026. 'usredotoči na prošlost, proslavi sadašnjost i zajedno se raduje budućnosti'.

Izvor: Društvene mreže