UZ DODATNE POSLASTICE

Pratite Ultra festival ekskluzivno na tportalu!

09.07.2015 u 13:36

Bionic
Reading

Poznata su nova imena koja će ovo ljeto rasplesati Poljud. Tako u Split dolaze i Jamie Jones, član elektro grupe Hot Natured, Paul van Dyk, jedan od najpoznatijih svjetskih DJ-a trance glazbe, Solomun, koji će prvi put zasvirati pred tisućama posjetitelja festivala Ultra Europe, a i ove godine rezident je prestižnog kluba Pacha na Ibizi, Marco Carola, talijanski DJ koji je svojim techno i minimal zvukom zarazio obožavatelje diljem svijeta te Dash Berlin, nizozemski EDM projekt osnovan 2007. godine iza kojeg stoje Jeffrey, Sutorious, Eelke Kalberg i Sebastiaan Molijn

Popisu izvođača pridružuju se i Blau, Andrew Rayel, Apollonia AIB, DVBBS, Chaim, Flosstradamus, Galantis Guy Greber, Harvardbass, Hot Since 82, The Chainsmokers, Markus Schulz Marlo, Nic Fanciulli, Orjan Nilsen, Sasha, Umek te W&W.

Uz to, organizatori su na današnjoj konferenciji za medije u Splitu najavili i ostale novosti za posjetitelje koje su pripremili u suradnji s partnerima te potvrdili rekordne rezultate prodaje ulaznica. Naime, prema trenutnim najavama, tijekom 7 dana Ultra ludila, oko 180.000 ljudi iz više od 140 zemalja svijeta plesat će uz glazbu više od 120 DJ-a svijeta na 8 festivalskih pozornica.

Potencijal i pozitivan utjecaj festivala Ultra Europe na turističke i gospodarske rezultate te imidž Hrvatske u svijetu već je dobro poznat, a festival podržavaju Ministarstvo turizma, Hrvatska turistička zajednica i grad Split. Uz njihovu podršku, organizatori planiraju produžiti trajanje ugovora o održavanju festivala u Hrvatskoj do 2022. godine, što je 5 godina više od prvotnog plana. Tako će festival Ultra Europe generirati 500 milijuna kuna dodatne potrošnje godišnje.

Osim interesa koji dolazi iz gotovo svih zemalja svijeta, i domaća publika je itekako zainteresirana za najveći festival elektroničke glazbe u regiji pa je tako prvi kontingent regionalnih ulaznica već rasprodan, a od 15. svibnja u prodaju kreće drugi kontingent po cijeni od 899 kunau odabranim T-centrima, Tisak Media Centrima, te na ticketshop.hr.

Zbog velikog interesa, organizatori su pripremili i jednodnevne ulaznice koje će se po cijeni od 575 kuna (75 eura) moći kupiti od 18. svibnja u odabranim T-centrima Tisak Media Centrima te na ticketshop.hr, pa će tako i oni koji nisu u mogućnosti posjetiti sva tri festivalska dana moći uživati u nastupima zvijezda poput Chemical Brothersa, Davida Guette ili Axwella i Ingrossa. Od 1. lipnja bit će moguće kupovati ulaznice na tri rate ukoliko se kupuju online.

Također, od ponedjeljka, 25. svibnja, te svaki naredni ponedjeljak, u okviru akcije 'MasterCard® Monday's' svima se nudi prilika da uštede 10% za online kupnju dvije ili više festivalskih ulaznica ukoliko ih budu kupovali MasterCard® karticama. Uz to, kako je pojasnila Aleksandra Babić, voditeljica marketinga za tržišta Hrvatske, Izraela, Mađarske, Rumunjske i Slovenije, za vrijeme trajanja festivala nadopuna iznosa na festivalskim narukvicama (top up) za korisnike MasterCarda® će biti bez naknade.

Ulaznice za party na Hvaru – Ultra Beach gotovo su rasprodane. Ostalo ih je još samo 500, a mogu se kupiti na ultraeurope.com.

Novost među sponzorima ove je godine Hrvatski Telekom koji je po prvi put sponzor festivala Ultra Europe. Osim pokroviteljstvom, HT će festival Ultra Europe podržati uslugama i telekomunikacijskom infrastrukturom. Osim kupnje ulaznica po promotivnim cijenama u odabranim T-centrima, svatko tko kupi ulaznicu putem otisnutog QR koda može ga skenirati s direktnim pristupom na playlistu s ovogodišnje Ultre održane u travnju u Miamiju i s prošlogodišnje u Splitu, koja je ekskluzivno dostupna na Deezeru. Osim u dobroj glazbi, posjetitelji Ultre moći će se zabaviti uz niz interaktivnih zabavnih sadržaja, osvajati nagrade ili kupiti posebne pakete za korisnike bonova i pretplatnike koje će zajednički pripremiti Samsung i Hrvatski Telekom.

Za sve one koji, nažalost, neće moći doći na festival Ultra Europe, pripremljena je dodatna poslastica: ovogodišnja Ultra bit će ekskluzivno u live prijenosu 10., 11. i 12. srpnja na MAXtv-u, na platformi MAXtv To Go i putem tportala. Naravno, bit će tu još niz iznenađenja koja će biti objavljena u narednom razdoblju putem društvenih mreža i drugih medija.

Sve servisne informacije, listu najčešće postavljanih pitanja i odgovora, kao i sve novosti o festivalu, mogu se pronaći na web stranici ultraeurope.com, službenoj Facebook stranici festivala te Twitter profilu