NEOmoguća misija 2

Automobil SEAT Ibiza temeljito je sređen

12.05.2016 u 10:46

Bionic
Reading

AutoZubak Neostar u sklopu akcije NEOmoguća misija 2 besplatno popravlja i dotjeruje automobile omogućujući vlasnicima da svojim automobilima vrate nekadašnji sjaj

Drugu godinu AutoZubak Neostar u sklopu akcije NEOmoguća misija 2 besplatno popravlja i dotjeruje automobile različitih marki kako bi, popravljajući nepopravljivo, vlasnicima limenih ljubimca omogućio da vlastitim automobilima vrate nekadašnji sjaj.

Kroz prvu od ukupno tri transformacije u ovogodišnjoj akciji uspješno je prošlo vozilo SEAT Ibiza iz 1996. godine koje je, nakon izvršenih popravaka, predano ponosnoj vlasnici Sandri Vuković iz Sesveta. Brojna oštećenja i kvarovi ostavili su danak na vozilu s više od 300.000 prijeđenih kilometara zbog čega je predstavljalo potencijalnu opasnost na cesti. Vijest o tome kako je upravo njen automobil odabran za obradu Sandru je obradovala točno na 14. godišnjicu braka.

Nakon izvršenih popravaka u servisu AutoZubak Neostar vozilo je postalo sigurno za bezbrižna i sigurna putovanja u specijalnu školu Suvag u koju Sandra svakodnevno putuje prije posla s maloljetnim sinom. Prve reakcije dugogodišnje djelatnice Kraša prilikom primopredaje vozila, na koju je došla u pratnji cijele obitelji, bile su suze radosnice jer je Plava strijela, kako od milja tepa svojem vozilu, doživjela nevjerojatnu preobrazbu.


Detaljna dijagnostika u servisu
Kako bi se uočile sve neispravnosti i oštećenja, automobil je prošao standardnu proceduru servisnog prijema koju prolaze svi automobili u Neostar servisima. Detaljnu dijagnostiku i pregled vozila obavio je servisni savjetnik Vladimir Vuković te zaključio kako Plava strijela ima poduži popis oštećenja dok je procjenitelj i prodajni savjetnik Neostar vozila, Hrvoje Pierobon vozilo procijenio na vrijednost u iznosu od 500 kuna. Pregledom je utvrđeno kako će vozilo predstavljati veliki izazov za servisere koji su uočili da upravljački volan pripada drugom proizvođaču dok je originalni vlasnica vozila sačuvala za uspomenu. Nakon otvaranja svojevrsnog zdravstvenog kartona, vozilo su preuzeli automehaničar, autolimar i autolakirer kako bi ga rastavili do najsitnijeg dijela ali nisu ni slutili kako će rad na limariji vozila biti najveći izazov s kojim su se uhvatili u koštac. Korozija, ogrebotine, rupe, fleke, udubljenja, trulo podvozje... samo su dio s popisa oštećenja na limariji koja su se širili na sve strane te su najviše zahvatila krov automobila. Nakon zahtjevnih i temeljitih radova na limariji, vozilo je prebačeno u lakirnicu gdje je osvježeno novom bojom dok su originalni volan serviseri odlučili ponovno učiniti funkcionalnim te su ga popravili i ponovno ugradili prilikom sastavljanja vozila.


Izvršeni popravci
Motor vozila u potpunosti je demontiran, popravljen i ponovno sastavljen dok je u vozilo ugrađen niz visokokvalitetnih dijelova – od novog sustava prednjih i stražnjih kočionih obloga, zamjene ulja i svih filtera, ugradnje kompleta ljetnih guma s četiri aluminijska naplatka, zamjene seta zupčastog remena, akumulatora, prednjih i stražnjih metlica brisača, lakiranja elemenat,. čime je vozilu tržišna vrijednost višestruko uvećana. Presretnoj vlasnici Sandri automobil je predan kompletno tehnički ispravan i u tip-top stanju, baš kao da je jučer izašao iz tvornice. Nakon zahvale i čestitki svima koji su radili na njenoj Plavoj strijeli, vidno uzbuđena ali zadovoljna Sandra odvezla se na svoju prvu vožnju novom starom SEAT Ibizom.

Trostruko veći interes za akciju
Da podsjetimo, u prošlogodišnjoj akciji NEOmoguća misija servisni stručnjaci AutoZubak Neostara imali su pune ruke posla s Opel Corsom, Fiat Puntom i Mazdom 323. Sva tri automobila pokazala su se kao ozbiljan izazov no vješte ruke stručnjaka iz Neostara bile su im potpuno dorasle. Sva tri slučaja završila su uspješnim popravcima, zadovoljnim serviserima te do suza ganutim vlasnicima. Ove godine pristiglo je gotovo tri puta više prijava u odnosu na prošlogodišnju akciju, njih preko 3.500 zbog čega je žiri, prilikom odabira ovogodišnjih sretnih dobitnika akcije imao poprilično nezahvalan zadatak – odabrati samo tri sretnika. Spretni djelatnici servisa za sve marke vozila AutoZubak Neostara intenzivno, predano i marljivo rade na popravcima preostala dva automobila.