BESMRTNA OBUĆA

Zašto su uggsice i dalje najpopularnije čizme?

29.10.2015 u 11:08

Bionic
Reading

Iako većina ljudi nema pretjerano lijepo mišljenje o uggsicama, ovaj par čizama i dalje bilježi veliku popularnost. Voljeli ih ili mrzili, postoji velika šansa da ste ih posjedovali ili znate nekoga tko ih je nosio

Mnogi modni kritičari čekaju trenutak kada će propasti ovaj popularan brend, kako navodi kolumnistica američke modne stranice Racked

Godine 2012. kompanija Deckers Outdoor bilježila je osjetan pad prodaje čizama, navodi Racked, referirajući se na tekst objavljen u utjecajnom Guardianu koji je upravo te godine tvrdio da je trend nošenja uggsica zauvijek gotov. Iste godine Style Blazer se pitao zašto već jednom ne nestane.

'Te australske čizme od ovčje dlake našle su svoj put do žena prije nekoliko godina. Iako smo bili sigurni da je riječ samo o fazi, mnoge žene jednostavno ih odbijaju odbaciti. Znamo da su udobne, ali su tako prokleto ružne', stoji u tekstu na Style Blazeru

Nedugo nakon pada zabilježenog 2012. prodaja je ponovno naglo porasla, usprkos ismijavanju. Kako kaže američka ekspertica za obuću Megan Cleary: 'Ugg je brend koji nikad neće umrijeti.'

Uggsice su zadržale svoju relevantnost ponajprije zbog udobnosti, a puno manje zbog mode. Ipak, svojski se trude postati dugovječan modni trend. Ugg Australia tako se trudi distribuirati svoje proizvode u što više skupocjenijih svjetskih lanaca obućom. Ovog ljeta predstavio je model svojih kutnih čizama u mnogo sofisticiranijem stilu, dokazujući da je spreman za natjecanje na luksuznom tržištu obuće.

Osim toga, američki Racked ističe da je ovaj australski brend proširio svoju ponudu. Ugg danas nudi širok spektar obuće od ovčje dlake, kao i brojne zimske dodatke. Osim obuće, Ugg planira 2017. proširiti svoju ponudu linijom odjeće, kako otkriva predstavnik brenda Dave Powers.

Također, Ugg planira napasti tržište muške obuće.

'Dvadeset pet posto žena u svijetu posjeduje par uggsica u svom ormaru, što je odličan statistički podatak. Ipak, većina žena ne odlučuje se za kupnju još jednog para uggsica, stoga je jedini smisao razvoja kompanije Ugg u smjeru muške obuće', mišljenja je modna konzultantica Lockie Andrews.