BORBA ZA SPONZORSTVO

Zašto je Tjedan restorana zaratio s Konzumom?

24.09.2014 u 10:37

Bionic
Reading

Nedavni status Tjedna restorana na Facebooku brzo se proširio medijima jer su izrazili svoje nezadovoljstvo idejom o Konzumovu sponzorstvu manifestacije. Začetnica Tjedna restorana Željka Marjanović objasnila je tportalu zašto je odbila sponzorstvo Konzuma, ali Konzum pak tvrdi da razgovora o sponzorstvu nije ni bilo. Agencije Imago, odnosno Projektili na temelju svog poslovnog odnosa s Agrokorom same su se upustile u komunikaciju s organizatorima Tjedna

Nedavni status Tjedna restorana na Facebooku pokrenuo je puno različitih reakcija, a glasio je ovako: 'U vrijeme kada je sponzore izuzetno teško naći, čiste savjesti radi, mi smo jednog odbili - Konzum. Nismo prihvatili njihovu ideju - promociju da restorani domaće namirnice nabavljaju u Konzumu. Jer to nije istina. Marketing uglavnom nema veze s istinom, no mi ne podržavamo takav tip promocije. I to nas veseli više nego novac.'

'Našom objavom ne tvrdimo da Konzum ne prodaje domaće namirnice (iako to mislimo), već poručujemo da restorani ne kupuju domaće namirnice za Tjedan restorana u Konzumu. A to je po ideji Konzuma trebala biti glavna poruka promocije - dakle neistina', kaže začetnica ideje o Tjednu restorana u Hrvatskoj Željka Marjanović

Također je dodala da ih ljuti to što već nekoliko godina iz istog razloga nemaju sponzore: 'Očekivanje sponzora da kontaktiraju organizatore ovakvih i sličnih manifestacija u zadnji čas, očekujući da mašemo repom od sreće i slomimo se od posla te ih zadovoljimo u nerealno kratkom roku kako bi nam udijelili par novčića. Mi smo rekli NE, i to ne samo Konzumu, već i puno većim sponzorima.'

Nakon što smo kontaktirali Agrokor, za komentar o neuspješnoj suradnji uputili su nas na marketinšku agenciju Imago čiji je direktor Damir Ciglar objasnio da se radi o jednom od pokušaja pokroviteljsko-sponzorskih aktivnosti za koju su angažirali event agenciju Projektil. Direktorica agencije Projektil Ivana Boras Ciglara je izvijestila o tome kako su prema idejama i na upit agencije Imago provjeravali razne mogućnosti uključivanja tvrtke Konzum na više potencijalnih događanja u Zagrebu, između ostalog i načelnu mogućnost suradnje s Tjednom restorana.

'S gospođom Željkom Marjanović prokomentirali smo okvirne ideje agencije za uključivanje i zamolili njen odgovor kako bismo ideje mogli prokomentirati i predstaviti dalje klijentu, tvrtki Konzum. Kako se s gospođom Marjanović nismo uspjeli dogovoriti oko realizacije načelnih ideja, projekt kao takav i uključivanje u njega nismo ni predložili Konzumu', objašnjava Ivana Boras.

Direktor agencije Imago Damir Ciglar dodaje da tako Konzum zapravo nije kontaktirao Tjedan restorana, već je samo kolateralna žrtva te im se u ime reklamne agencije Imago i Projektila ispričavaju na iskorištavanju agencijske samoinicijativnosti od strane Tjedna restorana i dovođenje u negativan kontekst s kojim nemaju veze.

Za kraj, Ciglar je komentirao kako se Tjedan restorana u svojoj objavi poziva na veselje koje im pričinjava istina, a 'pravo je čudo da su posegnuli za izvrtanjem istine (poznatijem i kao laganje) da bi svojem događanju priskrbili malo nezaslužene medijske pažnje'.