ZELENE VJEŽBE

Vježbanje na otvorenom za dobro raspoloženje

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 04.05.2010 11:33
  • Objavljeno 04.05.2010 u 11:33
trčanje jogging vježbanje

trčanje jogging vježbanje

Izvor: Corbis / Autor: Corbis

Kako si na brzinu poboljšati raspoloženje? Šetnjom ili bilo kojom drugom vježbom na otvorenom, kažu znanstvenici

Najjednostavniji i najbrži način za popravljanje lošeg raspoloženja je bavljenje nekom aktivnošću na otvorenom. Znanstvenici preporučuju šetanje, trčanje, vožnju biciklom ili vrtlarenje. Te su vježbe znanstvenici nazvali 'zelenim'.

'Zeleni okoliš poboljšava raspoloženje i pridonosi osjećaju samopouzdanja. To ne mora nužno biti šuma, već i malo zelenila oko zgrade', kaže Jo Barton, koji je vodio istraživanje.

Istraživanjem je dokazano da samo pet minuta tjelovježbe na otvorenom znatno pridonosi boljem raspoloženju. Dobar učinak 'zelenih' vježbi jednako utječe na oba spola. Ispitanici su rekli da se nakon vježbanja osjećaju bolje te da im je poraslo samopouzdanje.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi