SJAJNE IDEJE

[VIDEO] Za brigu o sebi ne treba vam silan novac, samo malo volje

  • Autor: V.I.
  • Zadnja izmjena 18.03.2020 21:37
  • Objavljeno 18.03.2020 u 21:38
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: RossHelen editorial / Alamy / Alamy / Profimedia

Brinuti se o sebi ne znači trošiti novac na skupe preparate koje su vam preporučile slavne osobe, a početi možete već istog trena, čak i ako zbog straha od zaraze koronavirusom ne napuštate dom

Društveni život smo i davno prije preporuka o 'društvenom distanciranju' zbog koronavirusa preselili u sferu društvenih mreža, a među brojnim 'prijateljima' nađe se i poneka slavna osoba čije savjete o brizi za sebe i svoj izgled pomno pratimo.

No unatoč svim promo kodovima i popustima koje nam dobronamjerno nude, rijetki si mogu priuštiti masaže, tretmane čišćenja lica, skupe kozmetičke proizvode, trendi robu i luksuzna ljetovališta.

Nema sumnje kako takve stvari sigurno pozitivno utječu na nas, ali trošenje takvih iznosa na brigu o sebi za većinu nas jednostavno nije realno. Srećom, nije ni potrebno!

'Čitav koncept brige o sebi odmaknuo se od svoje prvobitne namjere i postao meme samom sebi', kaže za Huffington Post psihoterapeutkinja iz San Francisca Kathleen Dahlen deVos.

DeVos kaže kako u razgovoru na temu brige o sebi sa svojim klijentima rijetko potiče prakse i navike koje iziskuju trošenje novca, a prekomjerno trošenje novca i sredstava koje nemamo, kako tvrdi, može zapravo biti uznemirujuće, destruktivno i štetno za naše mentalno i emocionalno blagostanje.

Voditi brigu o sebi možete i bez jedne potrošene kune, a neke od stvari koje možete napraviti je provoditi više vremena na otvorenom, počistiti i organizirati svoj životni prostor, ograničiti vrijeme koje provodite na društvenim mrežama, voditi dnevnik, priuštiti si kvalitetniji san, meditirati, gibati tijelo plesom ili sportskim aktivnostima, povezati se s voljenima izvanmrežno, posvetiti vrijeme nekom hobiju, volontirati u organizaciji do koje vam je stalo, jesti više povrća, maziti se s nekim koga volite, češće izgovarati 'ne' i vježbati samosažaljenje.

Ponekad je dovoljno zastati i pitati se kako se osjećamo, a ako odgovor nije najsretniji, pomoći može već ako duboko dišemo.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!