CHEVROLET:

'Umrijet ćete ako kupite Ford'

06.02.2012 u 09:48

Bionic
Reading

GM je skinuo rukavice tijekom reklamnih blokova ovogodišnjeg prijenosa finala američkog nogometa, što će ga vjerojatno koštati sudske parnice

Takozvani Super Bowl marketinška je meka koju ne propušta gotovo nijedan proizvođač automobila. Naravno, u pitanju je gledanost, koja u SAD-u, tijekom prijenosa finala, doseže brojku između 80 i 90 milijuna korisnika. Ne treba stoga čuditi što mnogi proizvođači posežu za radikalnim rješenjima kako bi upravo njihov promotivni spot bio najgledaniji i najkomentiraniji.

U nastojanju da ove godine bude u žiži interesa, nekoć najveći proizvođač automobila na svijetu, General Motors, možda je ipak malo pretjerao. Američki proizvođač prvo je podgrijao atmosferu poručivši putem Cadillaca ljubiteljima BMW-a da 'odu u zeleni pakao', a zatim je lansirao sedam milijuna dolara tešku Chevroletovu futurističku reklamu u kojoj je vlasnike Fordovih pick-upova osudio na smrt.

Da, dobro ste pročitali, a sve će vam biti jasno nakon što pogledate video isječak koji možete pronaći u nastavku.