HIPI CURA U ŠTIKLAMA

Tko je Charlotte Tilbury? Kraljici make upa, koju obožavaju slavne ljepotice, smiješi se prilika života

  • Autor: E. K.
  • Zadnja izmjena 29.05.2020 20:15
  • Objavljeno 29.05.2020 u 20:15
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Richard Young / Shutterstock Editorial / Profimedia

Kozmetika s potpisom Charlotte Tilbury itekako je poznata svim ljubiteljicama kvalitetnih beauty proizvoda, a 47-godišnja Britanka čije su obožavateljice i bliske prijateljice mnoge slavne ljepotice poput Nicole Kidman, Amal Clooney, Gisele Bundchen ili Kate Moss, na dobrom je putu postati bogatija od svojih holivudskih klijentica

Nakon dugogodišnjih pregovora, kako se sve glasnije šuška, svoj bi brend koji postoji od 2013., crvenokosa vizažistica i poduzetnica mogla prodati - i tako zgrnuti nevjerojatno bogatstvo.

Uz glasine da se radi čak milijardu funti, a zainteresirane strane, navodno, uključujući Unilever i jedan prestižni beauty brend, ugovor bi mogao Charlotte i njezinoj tvrtki Islestarr Holdings - donijeti vrtoglavih 500 milijuna funti. Nije nimalo loše za nekoga tko se naziva 'hipi curom u štiklama' i smatra kako tek u ponoć počinje prava zabava.

Charlotte je oduvijek bila dijete showbizza, odrastajući u kreativnom okruženju u društvu glumaca, umjetnika, filmaša...

  • +4
  • +1

Charlotte Tilbury

Izvor: Profimedia / Autor: Richard Young / Shutterstock Editorial / Profimedia

Još kao djevojčica je upoznala mnoge slavne i poznate od Freddieja Mercuryja, Laurencea Oliviera pa do Rolling Stonesa. Njezin je otac bio umjetnik, a majka producentica i kretali su se u tim krugovima, pa su Charlotte i njena sestra Leah bile od malih nogu izložene svijetu glamura. Rođena je u Engleskoj, no odrastala je na Ibizi gdje su njezini roditelji tulumarili s poznatima, a često su i vodili i nju i sestru.

Nije ni čudo da za svoje djetinjstvo kaže: 'Još uvijek mi nedostaje - divlje s potpunom slobodom'.

Sve dok nije krenula u internat, Charlotte nikada nije nosila šminku, no kad je otkrila maskaru to je bilo dragocjeno otkriće za tinejdžericu svijetlih trepavica.

'Odjednom sam postala popularna. Svi na otoku od 17 do 70 godina reagirali su na mene na drugačiji način. Shvatila sam da je šminkanje moje tajno oružje', rekla je dodajući kako joj nikadjoj nije nedostajalo samopouzdanja i već tada je znala da će imati vlastiti brend.

Njezin prvi vizažistički angažman je bio kao pomoćnica Mary Greenwell, make up stručnjakinje koja je bila zadužena za šminku princeze Diane. Greenwell je inače obiteljska prijateljica koju je Charlotte prvi put upoznala na plaži na Ibizi, u dobi od 11 godina.

Nakon obuke u londonskoj beauty školi Glauca Rossi, pridružila se Greenwellovoj iza kulisa na modnim revijama u 90-ima kad su na modnom tronu bila legendarna generacija supermodela: Claudia, Christy, Naomi, Cindy, Stephanie, Linda i Helena.

Charlottein uspon bio je strelovit, nižući suradnje s najpoznatijim magazinima poput Voguea, Vanity Faira, radila je reklamne kampanje, dodjele Oscara, evente na crvenom tepihu uređujući ljepotice s A-liste...

S Kate Moss je prijateljica već 20-ak godina, za koju je kreirala dramatični mačkasti smokey eyes što je postao njezin zaštitni znak, a upravo je Tilbury zaslužna za Giselein 'the glow', blistavi ten koji ostavlja bez daha.

Za njezinim proizvodom 'Magic Cream' s gotovo čarobnim učinkom za kožu, manekenke su se otimale. 'Gdje je ona krema', stalno su pitale', prisjeća se Charlotte. To je danas njezini najprodavaniji proizvod čija je cijena oko 75 funti- svakih dvije minute u svijetu se proda po jedan.

Vrlo brzo postala je kreativna direktorica za beauty brend Helena Rubinstein, a kreirala je linije ruževa za usne za kuće Armani i Alexander McQueen kao i prvu kozmetičku liniju za Toma Forda.

Pokrenula je vlastiti brend Charlotte Tilbury 2013., a uspjeh koji je postigla bio je nezapamćen: ljubiteljice make upa čekale su u redovima kako bi ušle u trgovinu. Slično je bilo i u SAD-u i Amsterdamu, a njezin je brend sada dostupan u 76 zemalja.

Što je Charlotteina tajna poslovnog uspjeha? To što je svojim kupcima dala formulu. Naime, postoji nekoliko setova i ako vam se sviđa npr. rock chic make up a la Kate Moss, u kompletu dobivate sve proizvode i upute korak po korak upute kako to postići.

Beauty mogulica aktivna je i na društvenim mrežama gdje promovira brend i uz pomoć poznatih holivudskih klijentica.

Tilbury sad ima 3.5 milijuna pratiteljica na Instagramu, a njen tutorial o 'mačjim očima' na YouTubeu pregledan je 5.7 milijuna puta. Iako je uvijek bila okružena najvećim ljepoticama iz svijeta mode, to nije utjecalo na njeno samopouzdanje.

'Volim biti u društvu tih prelijepih žena. Divim se snažnim ženama', kaže Charlotte, koja je u braku s filmskim producentom Georgeom Waudom i ima dva sina, Flynna i Valentinea.

Velika je ljubiteljica šminke i kaže kako je ni njezin suprug nije vidio bez make upa. 'Moja je majka uvijek govorila da žena mora sačuvati misterij oko sebe', objašnjava.

Protivno svim uvriježenim pravilima njege, Charlotte čak i u krevet odlazi našminkana, pa ne čudi da mjesečno potroši čak dvije olovke za oči i maskaru i pol. 'Navečer se zaključam u kupaonici, skinem make up i ponovno stavim olovku i maskaru', rekla je.

Zaprepaštena je činjenicom kako 50 posto žena u Velikoj Britaniji ne koristi šminku. 'To je ludost - imaju oružje u svom arsenalu i ne koriste ga. Što se tiče mene, nosit ću smokey eyes do smrti', kaže citirajući legendarnu Helenu Rubinstein koja je jednom prigodom izjavila kako 'nema ružnih žena samo lijenih'.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!