EPILEPTIČNI NAPADI

Tinejdžeri upozoreni na opasnosti 3D filmova

  • Autor: N.LJ.J.
  • Zadnja izmjena 15.04.2010 12:03
  • Objavljeno 15.04.2010 u 07:35
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Nemojte toliko gledati televiziju! Ovo upozorenje ne dolazi od roditelja niti iz škole, već ga je na svojoj internetskoj stranici postavio Samsung

Samsung upozorava da kod djece i tinejdžera koji u obitelji imaju oboljele od epilepsije i moždanog udara gledanje 3D filmova može izazvati slične epileptične napade i moždane udare.

No čak i oni koji nemaju u obitelji ovakve bolesti moraju biti oprezni jer gledanje 3D filmova vrlo lako kod njih može izazvati epileptične napade. Osim napada, postoji i niz ostalih negativnih pojava, a to su:

-izmijenjen vid
-vrtoglavica
-nesvjesni pokreti
-mučnina
-zbunjenost
-grčevi
-dezorijentacija
-trzanje

Stoga, ako osjetite bilo koji od ovih simptoma nakon gledanja 3D filmova, odmah prekinite s gledanjem.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi