EMILY RATAJKOWSKI

Svi su ih nosili: Zanosna brineta najavila povratak hit tenisica s početka milenija

02.01.2024 u 12:40

Bionic
Reading

Uz brojne sportske brendove na novi interes ljubitelja mode za retro tenisicama odgovorila je i Puma, novim lansiranjem modela kao što su Motorsport, Avanti i Palermo

Vintage tenisice predvođene adidasovim modelom Samba ponovno doživljavaju pet minuta slave. Fashionistice i streetwear entuzijasti spremni su izdvojiti velike svote novca za par kolekcionarskih tenisica, bilo da su nove ili vintage.

Tenisice retro šarma podjednako obožavaju i slavne osobe poput zanosne Emily Ratajkowski koja je posljednjih tjedana posebno privučena prepoznatljivim Puminim modelima kao što je Speedcat.

5 komada koje trebate imati u ormaru Izvor: Profimedia / Autor: tportal.hr/Profimedia

Uske siluete i dizajna nalik kopačkama, u mjesecima pred nama ovaj hit model s početka milenija na tronu popularnosti lako bi mogao zamijeniti hit modele slične siluete, poput naveliko nošenih adidasovih 'sambica' ili modela Mexico 66 s potpisom japanskog brenda Onitsuka Tiger.

  • +3
Emily Ratajkowski u Puminim tenisicama Izvor: Profimedia / Autor: Diamond / BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia

U 2023. godIni svjedočili smo velikom povratku Puminih tenisica. Nakon suradnje s pop zvijezdom Dua Lipom na lansiranju nove linije tenisica Palermo, proteklog svibnja brend je predstavio tenisice nastale u suradnji s Rihannom, inspirirane trendovima iz 90-ih i nultih godina.

Model Avanti, preuzet iz arhive brenda, neka vrsta hibrida koji kombinira dva kultna modela, nogometnu kopačku King i tenisicu za trčanje Easy Rider, ponovno je predložen s dizajnom inspiriranim vintage sportskom odjećom, a nanovo aktualnim učinili su i model Creepers.

Inspiraciju za njih modna ikona s Barbadosa pronašla je u legendarnom Puminom modelu Suede pa tenisice Creeper zapravo izgledaju poput povišenog modela Suede zahvaljući debelom, rebrastom potplatu od gume.

Osim navedenog, Puma je 2023. godine postala novim službenim dobavljačem Formule 1. Njemački brend osnovan 1948., koji se za svijet Formule 1 zanima još od 80-ih, sada ima prava koristiti F1 imidž za stvaranje izvedenih proizvoda, bilo da se radi o odjeći ili obući.