SVJETSKA MODNA IKONA

Sve tajne garderobe Meghan Markle: Kako bira odjeću i tko sve to plaća

  • Autor: G.R.
  • Zadnja izmjena 20.01.2019 11:04
  • Objavljeno 20.01.2019 u 11:04
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: Auto

U rekordno kratkom roku javnosti relativno nepoznata američka televizijska glumica postala je najguglanija osoba na svijetu i vodeća modna ikona. Udajom za britanskog princa Meghan Markle postala je vojvotkinja žena čiji svaki korak pomno prati, a svaki stajling secira do zadnjeg detalja. A da puno ulaže u izgled i prezentacija u javnosti dovoljno govor to što je u 2018. potrošila oko 3,6 milijuna kuna samo na odjeću

Budući da se radi o zaista velikom iznosu, postavlja se pitanje tko plaća svu tu njezinu prekrasnu odjeću, pogotovo kad se procjenjuje da je u karijeri zaradila oko pet milijuna dolara.

Tko plaća odjeću

Prije udaje za britanskog princa Meghan Markle svu je odjeću kupovala, dobivala na poklon o raznih brendova. No danas to više nije moguće. Članovi kraljevske obitelji ne smiju prihvaćati poklone, pa odjeću koju nosi mora i platiti. Srećom po nju, bogatstvo princa Harryja procjenjuje se na oko 270 milijuna kuna, a od svoje 25. Godine prima godišnje oko 2,7 milijuna kuna od dividendi kroz različite investicija od dijela majčinog nasljedstva. Osim toga od pokojne prabake naslijedilo je s bratom i oko 109 milijuna kuna. Osim toga, mladi bračni par od princa Charles dobiva i godišnji budžet kojim bi se trebali pokrivati i troškovi za odjeću, no s obzirom na brendove koje Meghan nosi vrlo vjerojatno to nije dovoljno, pa njezin supruga mora posegnuti malo dublje u džep da bi se isfinancirao savršen imidž moderne princeze.

KAD TI DRUGI PLAĆAJU...

Rastrošna Meghan Markle: U prošloj godini na odjeću je potrošila više od 3 milijuna kuna

Pogledaj galeriju
14

Iz tog budžeta platit će i uređenje nove kuće u koju sele nakon rođenja djeteta, dok renovaciju iste plaćaju britanski porezni obveznici. Kensingtonska palača odbila je za Daily Mail komentirati koliko koštaju njihovi životni troškovi, no priznali su da Meghaninu odjeća plaća par privatno.

Modna mentorica

Stilistica i prijateljica Meghanina bliska prijateljica i neslužbena stilistica, Jessica Mulroney glavni je 'krivac' za njezine besprijekorne stajlinge. Iako nije na platnom popisu, savjetuje vojvotkinju oko stajlinga pravila joj je društvo i na nedavno australskoj turneji.

MODNA IKONA DANAŠNJICE

Meghan Markle modno ne griješi, a ovo su njezina najbolja izdanja

Pogledaj galeriju
26

Zahvaljujući stilistici iz Montreala, Meghan se često može vidjeti u modnoj javnosti manje poznatim kanadskim brendovima poput Sentalera to Aritzie. Mulroney je brend ambasadorica nekolicine modnih marki u kojima možemo vidjeti njezinu najpoznatiju klijenticu, što je itekako doprinijelo popularnosti tih brendova, poput House of Nonie, Birks i Judith & Charles.

Tu je i stajling tim s Otoka

Iako je Mulroney mastermind Meghanin stil,a vojvotkinja ima još jednu manju ekipu pomagača na svojoj novoj adresi. Njezini outfiti pomno se planiraju i 3-4 mjeseca unaprijed, a dizajneri i brendovi ih šalju s računima direktno na kućnu adresu. Tim stilista brine se o britanskim brendovima, dok Mulroney vodi brigu o kanadskim i američkim dizajnerima te, naravno, bitnim pojavljivanjima u javnosti.

  • +41
  • +38

Meghan Markle - svi stajlinzi

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Efekt Meghan Markle

Kadgod se Meghan pojavi u nekom komadu odjeće koji je relativno pristupačan ponovi se isti scenarij – taj se komad rasproda u roku od nekoliko sati. U prosjeku, ako je Meghan nosila neki određeni brend, zanimanje za njega pojačava se za oko 200 posto. To potvrđuje i neviđena pomama za espadrilama brenda Castaner, koje je nosila na turneji Australijom i Novim Zelandom - prodaja je odmah porasla za nevjerojatnih 442 posto.

  • +21
  • +18

Princ Harry i Meghan Markle

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Slična se situacija dogodila i nakon što je na svadbenom prijemu nosila elegantnu kreaciju Stelle McCartney s tzv. halter izrezom oko vrata pa je potraga za haljinama s istim otvorom porasla za 40 posto u tjednu nakon vjenčanja.

  • +5
  • +2

Meghan Markle i princ Harry

Izvor: Pixsell / Autor: Steve Parsons/Press Association/PIXSELL

Čim je Meghan kao novopečena zaručnica princa Harryja na svom prvom službenom zadatku pokazala torbicu škotskog brenda Strathberry, osnivačica Leanne Hundelby kaže kako njezini mobiteli nisu prestajali zvoniti, a prodaja spomenutih torbica povećala za vrtoglavih 300 posto.

  • +15
  • +12

Meghan Markle i princ Harry u posjetu Škotskoj

Izvor: Profimedia / Autor: N.N.

Modni znalci ističu kako je Meghan puno napravila i po pitanju promicanja malih brendova koji poštuju etička načela proizvodnje, poput održivog brenda Outland Denima ili francuskog brenda Veja, poznatog po eko friendly modelima tenisica. Kako je otkrio predstavnik brenda Outland, kraljevsko reklamiranje odjevnih komada s njihovim potpisom ostavilo je golemi trag.

  • +29
  • +26

Meghan Markle u Outland trapericama

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

'U periodu od dva tjedna otkad je Meghan Markle prvi put viđena u našim trapericama, prodaja se u globalnom smislu povećala za 2374 posto, dok se globalni online promet povećao za više od tri tisuće posto', objašnjava glasnogovornik brenda. Meghan je nakon preseljenja nosila i neke stare komade koje je dobila dok je radila kao glumica, poput baršunastih cipela brenda Birdies i bijele košulje kalifornijskog brenda Frank & Eileen u kojoj se pojavila krajem prošle godine na otoku Fraser.

Samo jednom se nešto nosi

Za razliku od štedljive Kate Middleton, Meghan Markle ne poseže sva puta za istom odjećom. Tu i tamo je znala odjenuti jedna već viđeni komad, ali nikad nije ponovila cijeli stajling. Za sada je svaki komad koji je nosila ne službeni pojavljivanjima bio nov, a znalo se događati i da zaboravi skinuti etikete ili zaštitu. Pitate se što radi sa svom tom odjećom kad je odjene svega jednom? Umjesto da skupljaju prašinu u ormaru neke komade donira humanitarnim zakladama.

  • +7
  • +4

Meghan Markle

Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!