LUKA I LANA

Što se krije iza novog modnog brenda Lokomotiva?

20.10.2012 u 18:18

Bionic
Reading

Lokomotiva je novi modni brend koji će predstaviti Luka Grubišić i Lana Puljić u subotu, finalnog dana Cro A Portera 20. listopada u West Gateu

Luka Grubišić jedan je od najoriginalnijih dizajnera na hrvatskoj modnoj sceni. Lana Puljić je njegova bolja polovica, studentica arhitekture i zagrebačka trendseterica. Ove sezone udružili su se u brendu Lokomotiva, a zaštitno lice nove modne poslastice je Bojana Gregorić. Prema njihovim riječima, Lokomotiva označava slobodu i pozitivna je sila koja ih tjera naprijed, a simbol je njihove modne revolucije.

Brend Lokomotiva je namijenjen ženi koja je neovisna, zna što želi i, što je najvažnije, zna kako to postići. Lokomotiva je njen savršen pogon, a njeno gorivo je ženstvenost. Iznimno nosivi odjevni komadi koji teže kršenju trendova i vremenskih barijera, visoka kvaliteta i pažnja u detaljima čine ovu kolekciju dugoročnom investicijom.

'U stvaranju kolekcije inspirirali su nas bezvremenski vintage komadi te, naravno, tekući trendovi, tako da je istovremeno vrlo vintage i vrlo moderna', objasnila je Lana. Modni znalci koji su imali prilike vidjeti kolekciju ugodno su iznenađeni novim Lukinim estetskim izričajem.

Lokomotiva je netipičan dizajnerski brend, a uz to i vrlo pristupačna. Cijene će se kretati od oko 1000 do 1800 kuna za haljine, a bit će i majica s printom, metalnoga nakita te remenja. Prednost ovakvog pristupa je to što se dobiva dizajnerski komad visoke kvalitete, a financijski dostupan svakome.

Zadovoljni rezultatima suradnje, Luka i Lana su i samu reviju osmislili kao show koji u svakom detalju odražava duh brenda te za publiku na Cro A Porteru spremaju i neka iznenađenja.