Marketing je puno važnija disciplina od pukog oglašavanja. Marketing je taj koji određuje smjernice svakog novog proizvoda i analizira potencijalno tržište te se upravo na temelju tih inputa koji stignu s tržišta obično rađaju i novi modeli.
Svaki model ima svoju publiku, pa je tako jasno da talijanski Moto Guzzi ima svoju nišu potencijalnih klijenata koja je sigurno drugačija od primjerice onih kod japanskih proizvođača. Moto Guzzi i ne pokušava ulaziti u prostor koji pokrivaju drugi proizvođači motocikala, već ima svoj zacrtani put i svoje zainteresirane potencijalne kupce.
A tko su oni? Naravno, ako ste rođeni u sedamdesetima i odrasli ste s Moto Guzzi motociklima, u startu imate drugačiji pristup i odnos naspram njih. Međutim, ne morate nužno biti u krizi srednjih godina ili tradicionalni klijent Moto Guzzija kako biste nabavili njihove nove modele. Njihovi motori zapravo su namijenjeni svima koji istinski štuju tradicionalni pristup izrade motocikla. Tu prvenstveno mislimo na dizajn koji nudi glamur nekadašnjih modela gdje je vozač bio spojen sa svojom mašinom, bez ikakvih dodatnih plastika koje su stajale između njih. Spremnik goriva, okvir, motor i - sloboda.
A kada je u pitanju motor, svatko tko i opet poštuje prošlost mora osjetiti emociju kada vidi sa svake strane po jedan cilindar postavljen u obliku slova V, a koji pokazuju spoj tradicije i moći. Upravo po tom obliku slova V u motoru, modeli Moto Guzzija su i dobili imena. Posljednji u nizu i koji je nedavno predstavljen je model V7 Sport.
Kupac može birati između klasične Verde Legnano zelene i Grigio Lario sive boje. Teško je reći koja mu bolje pristaje, zelena ga svakako lakše i jasnije ističe u prometu, međutim siva nudi neku posebnu eleganciju…
Moto Guzzi V7 Sport donosi spoj klasičnog duha i moderne tehnologije, a minimalistički kokpit predvodi elegantni, kružni LCD zaslon, koji vozaču pruža sve ključne informacije na pregledan i intuitivan način.
Ispod retro estetike krije se napredna elektronika – uključujući mjerni sustav (IMU) koji u realnom vremenu nadzire položaj i gibanje motocikla u prostoru. Zahvaljujući tome, sustav može dinamički prilagođavati rad ABS-a u zavojima te preciznije regulirati kontrolu proklizavanja, pružajući dodatnu sigurnost i kontrolu u različitim uvjetima vožnje.
Tehnologija Ride-by-Wire, odnosno elektronsko upravljanje gasom, omogućava odabir između nekoliko modova vožnje: 'Road' za svakodnevnu upotrebu, 'Rain' za uvjete smanjene trakcije, te dodatni 'Sport' način, ekskluzivan za Sport izvedbu. U ovom posljednjem, odziv na gas postaje znatno oštriji, a razina elektroničke pomoći svedena je na minimum; idealno za one koji žele izraženiji doživljaj dinamike i performansi.
Za udobnost na dugim relacijama brine se tempomat, koji omogućuje jednostavno održavanje unaprijed postavljene brzine jednim pritiskom tipke, bez potrebe za stalnim pritiskanjem ručice gasa. Osim osnovnih parametara poput brzine i broja okretaja, digitalni zaslon uključuje i pokazivač razine goriva, funkciju koja je od velike praktične koristi, osobito tijekom dužih putovanja.
Agregat koji pokreće V7 Sport u potpunosti je usklađen s aktualnim Euro 5+ ekološkim standardima i dodatno dorađen u više tehničkih aspekata, te predstavlja vrhunac evolucije unutar ove legendarne serije. Riječ je o najmoćnijem i najnaprednijem motoru koji je ikada ugrađen u modele linije V7 – zadržava prepoznatljivu konstrukciju s poprečno postavljenim V2 cilindrima, ali donosi i konkretna poboljšanja u performansama i iskoristivosti.
Ovaj zrakom hlađeni V-twin, uparen s robusnim kardanskim pogonom, razvija impresivnih 67,3 KS pri 6900 okretaja u minuti, dok vršni okretni moment od 79 Nm dolazi već pri 4400 o/min. Još važniji podatak za svakodnevnu vožnju je da je čak 95 % maksimalnog momenta dostupno već od niskih 3500 o/min, što omogućuje iznimno linearan prijenos snage i odličan odziv bez potrebe za čestim mijenjanjem stupnjeva prijenosa.
Zahvaljujući takvoj karakteristici, motor nudi uglađeno i snažno ubrzanje iz niskih okretaja, što ga čini idealnim izborom za svakodnevne gradske vožnje i odlazak na posao, ali i za one trenutke kada poželite uživati u življoj, dinamičnijoj vožnji otvorenom cestom – bez kompromisa između snage i udobnosti.
Moto Guzzi V7 Sport odlikuje se iznimno preciznim upravljanjem i stabilnošću, što je rezultat brojnih tehničkih unapređenja usmjerenih na dinamiku vožnje. Ključnu ulogu u poboljšanoj agilnosti igraju posebno razvijeni naplatci od lake legure, koji su u odnosu na one na modelu V7 Stone lakši za čak 1,8 kilograma. Ta smanjena masa nepokretnih komponenti izravno utječe na bolji odziv pri promjeni smjera i veću upravljivost u zavojima, s ovjesom koji je postavljen s jasnim sportskim naglaskom. Za snažno i pouzdano zaustavljanje brine se napredni prednji kočni sustav s dva diska promjera 320 mm. Na njih djeluju radijalno postavljena Brembo kliješta s četiri klipa.
Moto Guzzi V7 Sport dostupan je na hrvatskom tržištu po početnoj cijeni od 11.899 eura (s PDV-om). Riječ je o modelu koji nudi bogatu serijsku opremu, vrhunsku izradu i snažan karakter, a s obzirom na tradiciju marke i tehničku sofisticiranost, pozicionira se kao vrlo konkurentan izbor u segmentu klasičnih roadstera s modernim tehničkim rješenjima. Dostupne su i dodatne opcije personalizacije, uključujući originalnu dodatnu opremu i različite stilske pakete.