NEZAOBILAZNE HALJINE

Sasvim drugačija Zigmanova modna igra

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 20.03.2012 11:22
  • Objavljeno 20.03.2012 u 09:28
Juraj Zigman 4

Juraj Zigman 4

Izvor: Promo fotografije / Autor: Jurica Sertić

U novoj modnoj kampanji za proljeće/ljeto 2012. poznati riječki dizajner Juraj Zigman odstupio je od svog poznatog rukopisa te ponudio neku novu estetiku u vidu nevinih, čistih i prozračnih odjevnih komada koji će zasigurno izmamiti uzdahe ljubiteljica mode
Jurica Sertić

Jurica Sertić

Izvor: Promo fotografije / Autor: Jurica Sertić

Kako ostati progresivan, a ipak vjeran svom modnom izričaju? Upravo to baš uvijek iznova uspijeva modnom dizajneru Juraj Zigmanu. Svojom najnovijom kolekcijom Zigman preispituje jednu drugu dimenziju ženske ljepote, onu koja je satkana u emocijama i koja će razgoliti žensku dušu. Seksipil je ovaj put prikriven i stavljen u drugi plan, a osobnost i romantična crta okosnica su kolekcije.

Veliki i neočekivan pomak posebno je istaknut u pristupu i oblikovanju forme koja je potpuno drukčija od dosadašnjeg prepoznatljivog dizajnerovog rukopisa. Neka nova estetika i vizija prožeta je novom kolekcijom koja je odraz nove energije koja ga je obuzela. Zigman prvi put preispituje tko je 'Zigmanova' žena i koja je njezina uloga u svijetu. Ovaj put igra se geometrijom, neobvezno spaja i nakuplja materijale poput svile, brokata i šifona u nove geometrijske oblike koji ne tvore čvrstu cjelinu, već lepršavu i prozračnu formu. Fasciniran igrom materijala, Zigman je pobjednik u ovoj modnoj igri.

Kolekcijom dominiraju maksi haljine, hlače, jakne ukrašene perjem te frakovi od biranih materijala. No naglasak je uvijek na haljini, koja je musthave njegove kolekcije u kojoj redefinira pojam male crne haljine. Bez obzira na to radi li se o onoj dugoj, kratkoj, prozirnoj ili romantičnoj, haljina je njegova kraljica.

Upotreba perja izrazito je naglašena u ovoj kolekciji, a izgled kolekcije upotpunjen je modnim dodacima koji su izrađeni u suradnji s riječkim brendom Micica.
Modna kampanja snimljena je u Zigmanovom rodnom zavičaju Kostreni odražavajući tako njegov senzibilitet i povezanost s morem. Nova kolekcija riječkog dizajnera bit će predstavljena na zadnjoj večeri Cro A Portera 24. ožujka 2012. u prostoru Westgate Shopping Cityja.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi