intervju

S Izabel Kovačić razgovarali smo o novim kolekcijama njezina eko brenda, radu sa sestrom, zelenoj svakodnevici i savršenoj liniji

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo fotografije

Nema još ni 30 godina, a ljepotica svjetskog ranga i diplomirana ekonomistica već neko vrijeme uspješno plovi poduzetničkim vodama. Samozatajna, poduzetna i ekološki osviještena mlada žena, životna ljubav i supruga reprezentativca Matea Kovačića pričala je za tportal. I premda strastveno govori o poslovnoj strani života, kad je riječ o privatnom životu, Izabel postaje zatvorena i tajnovita

Tržište regije već dugo ima odgovor na fast fashion i potrošne materijale te ne zaostaje u želji za probuđivanjem ekološke svijesti, što polako postaje imperativ. Možemo za to zahvaliti i Izabel Kovačić i njezinoj sestri Ivani Čirjak, od malih nogu velikim zaljubljenicama u modu koje od 2015. grade obiteljski, eco friendly brend. Lunilou je danas brend prepoznatljivog identiteta sa sve većim brojem klijenata, a nakon divnih kolekcija za najmlađe, udobnom i chic kolekcijom trenirki ušle su i na tržište za odrasle. Nedavno su predstavile novu kampanju kupaćih kostima pa je s Izabel, koja se inače rijetko kada pojavljuje i istupa u javnosti, to bio dobar povod za razgovor.

Što vas je vodilo u stvaranju nove ljetne kolekcije Le soleil d'Istrie?

Sve naše kolekcije plod su dugotrajnog razmišljanja i promišljanja oko dizajna, kvalitete materijala i praktičnosti nošenja, a naravno da želimo da sve to bude ukomponirano u viziju brenda Lunilou kojom se vodimo od samih početaka. Za svaki proizvod želimo garantirati da će biti prvenstveno ugodan za nošenje, a onda i dugotrajan. Upravo zbog toga sve prvo isprobavamo same. Jedino tako možemo znati da smo pogodile apsolutno sve ono što smo htjele napraviti. Ovu smo kolekciju jako dugo smišljale. Prva nam je to potpuna kolekcija isključivo za žene i htjele smo da sve bude savršeno. Nadamo se da je tako i ispalo.

Kvalitetni materijali i klasičan dizajn koji ne podliježe sezonskim trendovima vaša su karakteristika. Kako izgleda proces nastanka kolekcije - nastaju li prvo skice, pa se bacite na traženje materijala ili je proces obrnut?

Prvo je uvijek materijal. Nama sve kreće od kvalitete i ekološke održivosti materijala, a onda se bacamo na smišljanje dizajna. Jako nam je bitno da je dizajn svevremenski kako bi naši proizvodi imali duži vijek trajanja.

  • +15
  • +12

Lunilou

Izvor: Promo fotografije / Autor: Sanja Jagatić

Jeste li uključeni u proces stvaranja nekog odjevnog komada od početka do kraja? Od biranja materijala i boje pa do snimanja kampanje?

Sestra i ja smo u svim procesima od samog početka do kraja. Da možemo, vjerujem da bismo i sjele za šivaću mašinu i odradile i taj dio, ali zasad se suzdržavamo. Volimo znati svaki detalj svojih proizvoda jer ako i nešto krene krivo, želimo odmah reagirati sa svih strana. Upravo zato smo jako dobro povezane s našim proizvođačima u Turskoj i našim tetama koje nam šivaju u Hrvatskoj. Svi oni znaju koliko nam je bitno pratiti baš svaki detalj pa nam udovolje, pokažu i ne ljute se kad smo radoznale i želimo znati sve.

Rade li po vama brendovi dovoljno za spas okoliša i što uopće mogu učiniti da bi postali 'zeleniji'?

Sretna sam kada vidim koliko su i veliki i mali brendovi napredovali u tom pogledu. Danas stvarno možete vrlo lako pronaći modne brendove koji su ili eco friendly ili rade na modnoj održivosti u nekom pogledu. Na samom početku ovog putovanja brenda Lunilou bilo je jako teško uvjeriti ljude da je kvaliteta stvarno važnija od kvantitete, ali nekako mislim da smo ih svojom upornošću i stavom kojeg se držimo od početka naviknuli upravo na to… na kvalitetu.

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Sanja Jagatić

Što možemo sami napraviti po tom pitanju?

Sami možemo stvarno jako puno i najbitnije je početi od samih sebe, od svojih ukućana, od svojih najmanjih. Sve je u upornosti i edukaciji. Ako imate proizvod koji je toliko kvalitetan da ga nećete morati mijenjati svake sezone, onda ćete vrlo brzo osjetiti to i na svojem novčaniku i shvatiti da ekološka održivost nije dobra samo za svijet oko nas, već i za nas same.

Koji vam je sljedeći korak u smislu održivosti koji biste htjeli postići u svojim kolekcijama?

Svaka naša kolekcija donosi neku inovaciju. Radi li se o materijalu ili načinu proizvodnje, svaki put to je drugačije. Dajte nam da vas iznenadimo idućom inovacijom.

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Sanja Jagatić

Planirate li uskoro širiti broj prodajnih mjesta ili ste više orijentirani na web prodaju?

Poanta modne i ekološke održivosti je i u biranju načina prodaje i komunikacije s klijentima. Otvorile smo showroom, ujedno ured, i na tome ćemo stati te se posvetiti web prodaji.

Koji su komadi Luniloua najtraženiji, a koji je vaš osobni favorit?

Trenutno je najtraženija nova kolekcija i moram se pohvaliti da se rasproda svaki put kada stavimo nešto novo na web. Ne mogu vam ni opisati koliko me to veseli, jer kupci su odmah prepoznali nešto u što smo sestra i ja uložile toliko truda.

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Sanja Jagatić

Koliko se pandemija odrazila na vaše poslovanje?

Nije nam bilo lako jer su svi, a tako i mi, bili oprezni s ulaganjima u tim mjesecima. Ali nadamo se da su ti dani iza nas pa se veselimo novim izazovima i novim kolekcijama. Iskreno, možda nas je najviše pogodila ta razdvojenost, no videopozivi su radili punom parom. I seka i ja smo uvijek maksimalno posvećene našem poslu i volimo kroz sve prolaziti zajedno, tako da smo sada sretne što to možemo i uživo raditi.

Rekli ste da suradnja sa sestrom zna biti izazovna. Tko ima zadnju riječ?

Ne možemo istaknuti jednu ili drugu. Stvarno smo obje involvirane u svaki aspekt našeg poslovanja. Dobra stvar je to što se stvarno oko svega vrlo brzo složimo pa nam to olakšava i ubrzava stvari. Obje volimo vrlo detaljno proučiti sve što taj tren radimo i svaki detalj moramo posebno raspraviti i dovesti do savršenstva. Ako ne uspijemo, krenemo ispočetka i tako kolekciju za kolekcijom.

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Sanja Jagatić

Na koji način vi živite svoju 'zelenu svakodnevicu'? O čemu vodite računa kad kupujete odjeću, kozmetiku, stvari za dom?

Vizija i misija brenda Lunilou zapravo su naše privatne vizija i misija. Znam da bismo mogli više živjeti upravo te ideje, a uhvatim se kako mi ponekad pobjegnu sitnice i onda se nanovo vraćam ekološkim navikama. Najbitnije je htjeti živjeti tu svakodnevnicu. Ne morate biti savršeni u tome, ali malo-pomalo i svi možemo doprinijeti boljem sutra.

Nekad ste trenirali nogomet - kako danas održavate kondiciju i besprijekornu liniju? Koliko vam je prehrana važna i što preferirate po tom pitanju?

Oduvijek sam sportski tip iako sad malo više preferiram duge šetnje parkovima i trenutno plažama. Kad je u pitanju prehrana, stvarno nemam nekih pravila. Bitno je da je domaće i zdravo, a to je u Hrvatskoj barem lako pronaći, pa kad god sam ovdje, guštam u svim našim domaćim proizvodima.

  • +15
  • +12

Lunilou

Izvor: Promo fotografije / Autor: Sanja Jagatić

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!