POTROŠNA ROBA

Prvi čovjek Volkswagena želi da automobili budu kao mobiteli

07.03.2014 u 11:34

Bionic
Reading

U Volkswagenu su uvjereni da je pred nama digitalna revolucija koja će automobile učiniti potrošnom robom znatno kraćeg vijeka poželjnosti

Martin Winterkorn vjeruje da će proizvođači morati dodatno skratiti ciklus lansiranja novih modela koji trenutno u prosjeku iznosi sedam godina. Također će morati biti spremni nuditi kojekakve varijacije modela kako bi zadovoljili široku paletu individualnih ukusa te možda najvažnije - kupcima pružati visokotehnološko iskustvo.

Drugim riječima, Nijemci su uvjereni da bi, baš poput mobitela, svi automobili trebali nuditi mogućnost skidanja softverskih unapređenja direktno putem interneta.

‘Automobili će biti mobilna računala. To nam pruža mogućnost za pružanje dodatne vrijednosti’, zaključio je Winterkorn, vjerujući da je Volkswagen zbog nove modularne platforme izvrsno pozicioniran kako bi zadovoljio glad tržišta za raznolikim karoserijskim izvedbama čitavom paletom pogona i prijenosa.