TIPKANJEM DO PARTNERA

Pravila uspješnog SMS očijukanja

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 29.05.2009 08:52
  • Objavljeno 29.05.2009 u 07:00
muskarac mobitel

muskarac mobitel

Izvor: Guliver/Getty Images / Autor: -

Osvajanje partnera pomoću malog džepnog ljubimca nije ništa novo, no želite li da vaše poruke zaista urode plodom, potrebno je naučiti pravila SMS zavođenja

Spisateljice Debra Goldstein i Olivia Baniuszewicz u knjizi 'Flirtexting' donose savjete kako savršenim SMS-anjem do ljubavne romanse, prenosi portal Sarajevo x.

Kao jedno od najvažnijih pravila autorice ističu vrijeme. Suprotno muškom preferiranju kuliranja, Goldstein i Baniuszewicz navode da odugovlačenje s odgovorom šalje loš signal. Potencijalna partnerica ili partner mogli bi steći dojam da niste suviše zainteresirani i, ako nisu od onih koji vole otapati sante leda, jednostavno odustati od vas. No, odgovorite li bez odlaganja, poslat ćete signal da ste zainteresirani. Zlatno je pravilo i da ne navaljujete na tipke prerano ujutro ili kasno navečer jer biste mogli ostaviti dojam očajnika.

Kod dopisivanja, osobito u počecima poznanstva, važno je ne slati slobodne tokove misli, SMS epove i samo vama razumljive fore, već se držati bitnoga, ne predugog i po mogućnosti što šarmantnijeg teksta. Autorice ističu da je pisanje kratica uglavnom loše jer, osim mogućeg nesporazuma, odaje i dojam štednje vremena na osobi koju osvajate.

Treće važno pravilo je stanje u kojem šaljete poruku. Ako ste večer proveli močeći nepce alkoholnim pićima, dobro bi bilo da se obuzdate i suzdržite od srceparajućih SMS ispada ili, još gore, pijanih noćnih poziva.

Isto tako, prve ljubavne izjave i slične velike korake u vezi ne objavljujte SMS porukom, nego skupite hrabrosti za poziv.
Jedan od najvažnijih savjeta, osobito za one koji vole igrati na više polja i flertuju s nekoliko osoba od jednom – obavezno više puta provjerite šaljete li poruku pravoj osobi. Šaljete li seksi fotografiju, provjerite još koji put više.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi