SEDMA GENERACIJA

Ovo je novi Volkswagen Golf

  • Autor: I. Ć.
  • Zadnja izmjena 05.09.2012 10:15
  • Objavljeno 05.09.2012 u 09:49
2013-VW-Golf-Seven-14[2]

2013-VW-Golf-Seven-14[2]

Izvor: Promo fotografije / Autor: vw

Nakon višemjesečnog iščekivanja i više fotošopiranih fotografija nego što ih možemo nabrojiti, pred nama su konačno službeni materijali o najprodavanijem europskom automobilu
vw

vw

Izvor: Promo fotografije / Autor: vw

Volkswagen Golf sedme generacije nastavlja ondje gdje je njegov prethodnik stao. Kao i dosad, u pitanju je evolucija dizajna, bez revolucionarnih pomaka, pa tako novi Golf u mnogočemu nalikuje starom premda je 56 mm duži, 13 mm širi i 28 mm niži uz 30 litara više prtljažnog prostora i duži međuosovinski razmak od 2.637 mm.

Automobil mjeri 4.255 mm u dužinu, 1.799 mm u širinu te 1.452 mm u visinu. Prtljažnik mu je obujma 380 litara, a putnici na stražnjoj klupi uživat će u 15 mm više prostora za koljena. Novi Golf aerodinamički je učinkovitiji sa 0,27 Cd, a također je i lakši za čitavih 100 kilograma te osnovni model teži tek 1.050 kg.

Ovo se odrazilo na potrošnju, pa prema VW-ovim podacima osnovni benzinac, 1.2 TSI sa 85 KS, troši 4,9 l goriva na stotinu kilometara, dok će osnovni dizelaš, 1.6 TDI sa 105 KS isti put prevaliti sa 3,8 l.

Tu su još i 1.4 TSI sa 140 KS koji uz pomoć sustava isključivanja para cilindara troši 4,8 l na 100 km te 2.0 TDI sa 150 KS koji je deklariran na 4,1 l/100 km.

Najštedljiviji automobil u ponudi bit će Golf BlueMotion koji u kombiniranom europskom ciklusu navodno troši 3,2 litre goriva.

Osim što je štedljiviji nego ikad, Golf bi trebao biti i opremljeniji nego ikad. Naglasak je stavljen na sigurnosnu opremu - od sustava koji u trenutku sudara automatski aktivira kočnice kako bi se izbjeglo nalijetanje na druga vozila do adaptivnog tempomata, PreCrash sustava koji 'predosjeća' sudar te zateže pojaseve i zatvara prozore i sustava automatskog kočenja u gradu do brzine od 30 km/h.

Tu je i novi multimedijalno kontrolni sustav sa 5,8, odnosno 8-inčnim zaslonom u boji, sustav za automatsko parkiranje vozila te elektronska parkirna kočnica s funkcijom pomoći pri usponu.

Premda novi Golf u mnogočemu nalikuje starom, valja napomenuti da će se automobil graditi na potpuno novoj platformi MQB, o kojoj više možete pročitati klikom na link ovdje

Cijena i datum početka prodaje zasad ostaju nepoznanica. Novi Golf bolje možete proučiti u našoj fotogaleriji, kao i videoisječcima koje donosimo u nastavku.


Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi