ROBERT SEVER 'Eccessivo'

Osnova kolekcije je kraljica svakog ormara – haljina

10.03.2015 u 12:17

  • +3

Robert Sever predstavlja kampanju za kolekciju "Eccessivo"

Izvor: Promo fotografije / Autor: Mare Milin

Bionic
Reading

Poznati hrvatski pret-a-porter dizajnerski brand Robert Sever, u suradnji s modnom fotografkinjom Mare Milin, snimio je kreativnu kampanju koja prati kolekciju za proljeće-ljeto 2015. Riječ je o pret-a-porter kolekciji 'Eccessivo' koju čini dvadesetak odjevnih kombinacija kompletiranih u total look. Zaštitno lice kampanje je Iva Marušić, kojoj je ovo već peta kampanja za RS brand, a ovoga puta su joj se pridružile i Petra Mišić te Iva Bandalo, također modeli Talia models agencije

'Ideja kampanje je bila prikazati dinamičnost modela i boja, napraviti vizuale koji su vrlo snažni a pritom jednostavni, gdje su modeli u ulozi glumica te svojim ekspresijama i stavom emaniraju određenu gestu, pozu ili emociju. Htjeli smo da dojam bude jako svjež, intenzivan, sa izrazitim RS potpisom koji je prepoznatljiv u našim kampanjama', objasnili su iz branda Robert Sever.

Inspiracija za ovu kolekciju su kao i uvijek žene. Ženska kompleksnost, ljepota, samo su neki od početnih inspiracijskih punktova. Ideja je bila koristiti vrlo široku paletu boja, koje sežu od vrlo intenzivnih pa do onih metaliziranih, a koje će funkcionirati u vrlo modernim oblicima odjeće koji su spoj tradicionalnih tehnika u suvremenoj izvedbi. Osnova kolekcije je kraljica svakog ormara – haljina, koju ovaj put interpretiraju u nekoliko različitih dužina, kao i kroz različite interpretacije kroz segmente kolekcije.

Osim plisiranja, koje je u RS brandu kao tehnika zastupljeno od samog početka branda, ovaj put koriste i tehnike kosog krojenja, kao i tehniku krojenja po kružnici, s čime se dobiva efekt valovitih volana kojima je ukrašen jedan dio kolekcije.

'I dalje se bavimo istraživanjem stvari koje uvijek koristimo u našim kolekcijama, kao što je plisiranje i faldanje tkanina te dekorativnost koja je ovog puta poprimila novu dimenziju kroz kombiniranje boja i oblika. Ima jako puno ručne dorade, ručnog apliciranja detalja i krojačkih trikova koji ju, iako je riječ o pret-a-porter kolekciji, čine unikatnom', ističe dizajnerski dvojac Robert Sever i Branko Basletić.

Izuzev odjeće kolekcija i ovoga puta prikazuje nekoliko must have torbica, koje su već svojim prepoznatljivim oblikom ali uz nove dekorativne elemente, ovaj put zasjale u novom ruhu. Tako su torbice imenom 'Marija', 'Gala' te 'Traveler', ukrašene kristalima, cvijetovima i laticama od kože, savršeno popratile ideju i temu kolekcije. U službi total looka nakit prati svaku odjevnu kombinaciju. Staklene sjajne i mat perle stvaraju novu igru, gdje samo jedan ovakav dizajnerski komad upotpunjuje i najjednostavniju odjevnu kombinaciju. Nastavno na prethodne rajfove/krune, koje su bile 'must have' prošle kolekcije, i ovaj puta nude novu selekciju ručno rađenih ukrasa koji su kombinacija plisirane svile i staklenih perli. Kao i u predhodnih nekoliko kolekcija nakit je rad Slobodana Velickog. Novitet u modnim detaljima je taj da ovaj put predstavljaju i liniju RS naočala. Limitirana edicija ručno je ukrašavana i dorađivana cvijetovima i kristalima jarkih boja.

'Htjeli smo prikazati sadržajnu, dobro editiranu i jasnu kolekciju. Paleta boja je stvarno široka, od kanarinac žute, preko baby roze, kobalt plave, grašak zelene pa sve do crne. Materijali su uglavnom duchesse svila, kao i saten svila, umjetna koža za jakne, prava koža za torbice te staklo za nakit', opisuju poznati dizajneri.