LOGO KOJI SAD SVI ŽELE

Od Beyonce do Adele: Ni najpoznatije dame današnjice ne mogu odoljeti novom hit brendu

  • Autor: I. B.
  • Zadnja izmjena 12.08.2020 06:41
  • Objavljeno 12.08.2020 u 06:41
tportal

Izvor: Profimedia / Autor: face to face / Face to Face / Disney+ / Everett / Profimedia

Sa impoznatnom vojskom slavnih obožavateljica, 27- godišnjoj francuskoj dizajnerici Marine Serre u svega tri godine uspjelo je poći za rukom ostvariti uspjeh na modnoj sceni o kakvom brojni dizajneri mogu samo sanjati

'Hvala ti, kraljice, što se oduvijek osjećamo voljeno zbog tvoje umjetnosti', napisala je britanska diva Adele na svom Instagramu klečeći ispod ekrana televizora s prikazanom scenom iz filma 'Black is King' s Beyonce u glavnoj ulozi.

U spomenutom filmu, koji je javnost mogla premijerno pogledati protekloga petka na kanalu Disney Plus, Beyonce je nosila prepoznatljivi kostim s potpisom 27-godišnje francuske dizajnerice Marine Serre, a poput prave obožavateljice lika i djela svoje glazbene kolegice, Adele joj je na objavljenoj fotografiji odala počast noseći uski top identičnog dizajna.

Različite inačice topa, u kojemu je Instagramu ugledana Adele, kao i slični kostimi, ove su godine viđeni na brojnim poznatim damama iz svijeta showbiznisa poput pjevačice Lorde, Rosalie, Due Lipe te slavne reality zvijezde i beauty mogulice, Kylie Jenner.

Od proteklog vikenda pretraga za komadima s potpisom 27-godišnje francuske dizajnerice Marine Serre skočila je za rekordnih 426 posto, a u svojoj sveprisutnosti, kostimi i topići dizajnerice s uzorkom polumjeseca postali su ekvivalent majici s logom kompanije DHL, koju je 2016. godine lansirao proslavljeni gruzijski dizajner Demna Gvasalia pod okriljem brenda Vetements.

Francuska modna dizajnerica, koja je u jednom od svojih posljednjih intervjua Karl Lagerfeld opisao ženom sa 'čeličnom voljom', uspjela je stvoriti pravu pomutnju na svjetskoj modnoj sceni nakon osvojene novčane nagrade od strane francuskog modnog koncerhna LVMH i lansiranja vlastitoga brenda 2017. godine. Od svoje debitantske kolekcije predstavljene 2018. godine pa sve do danas, Marine Serre svoj prepoznatljivi motiv polumjeseca isticala je na mnoštvu odjevnih komada, kao i u svojoj capsule kolekciji stvorenoj u suradnji s američkim sportskim divom Nike.

  • +2

Street style zvijezde u kreacijama s potpisom Marine Serre

Izvor: Profimedia / Autor: Bertrand-Hillion Marie-Paola/ABACA / Abaca Press / Profimedia

Iako je riječ o logotipu čija je starost svega tri godine, dovoljno je upečatljiv i prepoznatljiv na modnoj sceni poput Meduze talijanske kuće Versace, Guccijeva dvostrukog slova G ili kvačice brenda Nike.

'Mjesec je za nas poput ikone, amblema, slike, prezentacije, zastave, jezika, metafore, predmeta u koji vjerujemo, a koji predstavlja prelazak granica, hibridnost i slobodu', u razgovoru za magazin Dazed and Confused svojedobno je izjavila 27- godišnja francuska dizajnerica.

'U njezinom logotipu postoji neka dvosmislenost ili 'fluidnost'', kao što mi je Marine rekla kad sam ju intervjuirala za Vogue. Izuzetno je diskretan, a istovremeno prepoznatljiv', otkrila je direktorica digitalnog izdanja britanske verzije modne biblije, Ellie Pithers.

Zaštitni znak brenda Marine Serre njegova je nepokolebljiva posvećenost održivosti, a reciklirani materijali čine 50 posto njezinih kolekcija. Teme okoline i distopije uklapaju se u njezin rad, a svoju kolekciju namijenjenu prošlogodišnjoj sezoni jesen/zima za modnu bibliju Vogue opisala je kao modni izričaj ljudi nakon apokalipse koji žive u sigurnoj zoni pod zemljom i koji se trude stvoriti novi svijet, svijet budućnosti te modu doživljavaju na sasvim novi način.

Da je velika obožavateljica kreacija s potpisom francuske dizajnerice, planetarno popularna Beyonce potvrdila je još u svibnju prošle godine kada se u njezinom crno-crvenom kostimu sa suprugom pojavila na jednoj od košarkaških utakmica u sklopu doigravanja lige NBA, a za njezinim primjerom povela se vojska slavnih dama koje su 27-godišnjoj Francuskinji osigurale značajan uspjeh na svjetskoj modnoj sceni.