LUKSUZNIJI NEGO IKAD

Novi Peugeot 308 stigao u Hrvatsku s 4 godine garancije

15.10.2013 u 14:36

Peugeot 308

Izvor: Promo fotografije / Autor: peugeot

Bionic
Reading

Peugeot je već s 208-icom pokazao novi smjer kojim u budućnosti planira kročiti, a novi 308 samo je nastavak tog trenda

Francuzi su jasni - koliko god im Europa bila važna, u budućnosti će se fokusirati na tržišta u razvoju - kinesko, rusko i južnoameričko, gdje, navodno, kupci traže luksuz. Zato je novi 308 sofisticiraniji i luksuzniji nego ikad dosad. Uz to, naravno, ide i viša cijena, no o tome nešto kasnije.

Za početak, u Peugeotu su odlučili od 308-ice učiniti najkompaktniji automobil u klasi koji će istovremeno biti najprostraniji. U tu svrhu je upogonjena unaprijeđena platforma EMP2. Prevjesi su postali kraći, međuosovinski razmak duži, a korišteni materijali - lakši. Rezultat je automobil koji je od svojeg prethodnika lakši u prosjeku za čak 140 kg te nudi čak 470 litara prtljažnog volumena.

308 je i aerodinamičniji nego ikad do sad te također dolazi s nekim novitetima koji nisu često viđeni u kompaktnoj klasi segmenta C. Za početak tu je svjetlosno sklopovlje u potpunosti izrađeno od LED dioda te adaptivni tempomat s radarima skrivenim iza rešetke hladnjaka koji osim održavanja kontinuirane udaljenosti od vozila ispred također osiguravaju usporavanje vozila u kritičnim situacijama.

Valja spomenuti i ergonomiju. Tradicionalno opsjednut prekidačima i dugmadi, Peugeot se odlučio okrenuti čistom dizajnu interijera sa svim multimedijalno kontrolnim funkcijama integriranim u 9,7-inčni ekran osjetljiv na dodir. Tu je i takozvani i-Cockpit s instrumentima smještenim iznad kola upravljača smanjenog dijametra. To rješenje već smo vidjeli kod 208-ice. Pritom je središnja konzola, kao i svi instrumenti, zakrenuta prema vozaču.

U Peugeotu su veliku pažnju posvetili kvaliteti pa su tako korišteni skupocjeniji materijali, a automobili su u prototipnoj fazi odradili milijune kilometara i proveli tisuće sati na najzahtjevnijim testovima. Iz istog razloga Francuzi su odlučili podići garantni rok s dosadašnje dvije na četiri godine, odnosno 80.000 prijeđenih kilometara.

Koliko će sve to koštati?

Za osnovni model s 1.2-litrenim trocilindričnim benzincem od 82 KS, prednjim i bočnim zračnim jastucima, zračnim zavjesama, ABS-om, ESP-om, centralnim zaključavanjem dnevnim i stražnjim LED svjetlima, ručnom klimom, regulatorom / limitatorom brzine i radio CD-om s kontrolama na ručici iza kola upravljača, domaći koncesionar tražit će 116.025 kuna. Za najprestižniji model sa 165 KS snažnim turbopunjenim motorom 1.6, pak, trebat će izdvojiti 164.950 kn.

Kompletan cjenik s tehničkim karakteristikama možete preuzeti klikom na link ovdje, a automobil detaljnije proučite u našoj fotogaleriji.