BOLJE IKAD NEGO NIKAD

Novi Hondin dizelaš 1.6 dokazuje da nikad nije prekasno

20.11.2012 u 10:54

Bionic
Reading

Honda se, baš kao Toyota, orijentirala na hibridne benzinsko-električne motore, no Japanci pritom nisu zanemarili na europskom tržištu iznimno tražene dizelaše

Međutim, dok se konkurencija sve brže primiče dizelašima zapremnine od jedne litre, u Hondi su sve karte stavili na novi 1.6 redni četverocilindrični motor s direktnim ubrizgavanjem. Japanski motor okoristio se četvrtom generacijom Garretovih elektronski kontroliranih turbopunjača koji se hvale brzim odazivom na gas i minimalnim efektom takozvane turbo-rupe.

Honda u medijskom izvješću ne navodi potrošnju novog motora, tek da u kombiniranom ciklusu emitira 94 grama CO2 po kilometru.

Motor razvija 120 KS i čak 300 Nm pri 2.000 o/min, a navodno je riječ o najlakšem motoru s aluminijskim blokom u klasi koji je od prethodnog 2.2 lakši za čak 47 kilograma.

Novog dizelaša Honda će proizvoditi u Swindonu, Velikoj Britaniji a u prodaju, pod poklopcem Civica, kreće početkom iduće godine.