NOVI TRENDOVI

Make up za drske zavodnice

05.09.2011 u 09:04

Bionic
Reading

Superzasićena plava, ljubičasta i zelena sjenila, matirani i sofisticirani sedefasti (ne samo crveni) ruževi, baš kao i upečatljive boje lakova s naglaskom na tamnoplavim, sivim i zelenim… tako bi glasio sažetak jesenske žetve beauty trendova

Svatko tko je netko u svijetu šminke, dakle, umjetnički direktori najuglednijih make-up brendova inspiraciju su crpili iz nokturalnih motiva. Nicolas Degennes za Givenchy je kreirao pomalo 'darkersku' kolekciju Les Ombres de Lune pa ne čudi da je mjesec središnji motiv domišljatog koncipiranog '2 u 1' proizvoda koji sadrži i sjenilo i puder.

Kolekcija Midnight Garden prva je koju za YSL potpisuje njegov novi umjetnički direktor, kanadski vizažist Lloyd Simmonds. Kao što joj ime kaže, pršti intenzivnim bojama kakve pod difuznim mjesečevim zrakama emanira bogat cvjetni vrt u ponoć.



Peter Philips je u ovosezonskoj kolekciji make-upa za Chanel pripremio barem dva hit-proizvoda. Ponovno oduševljava nevjerojatnim nijansama svjetlucavih lakova u smeđoj (Quartz), sivoj (Graphite) i najneobičnijoj od svih, zlaćanozelenoj, čije se ime isplati zapamtiti – Péridot. Drugi proizvod vrijedan pažnje i testiranja iznimna su monosjenila u staklenim 'potićima', Illusion d'Ombre, za kreiranje trajnih i neobično svjetlucavih smoky eye lookova.

Samozatajni Tyen za Dior je lansirao make-up inspiriran 'plavom kravatom' pa je Blue Tie i naziv 'zvijezde' jesenske linije, kvatrosjenilo u svim nijansama plave sadrži i sjajilo!

Za razliku od kolega, Aaron de Mey za Lancôme se inspirirao naslijeđem ove ugledne kozmetičke kuće pa je čitavu liniju nazvao po njezinoj pariškoj adresi, 29 St.Honoré. Ako vas zanima kako izgleda ulaz u taj hram ljepote, dovoljno pogledati reljef na all-over paleti Maison Lancôme.