MARTINI GOLD BY DOLCE & GABBANA

Jelena Glišić postala konkurencija Monici Bellucci

10.12.2010 u 10:59

Bionic
Reading

La bella Bellucci, kako joj tepaju u domovini, dobila je sinoć konkurenciju u našoj Jeleni Glišić, kada je manekenka poznata po kontroverznom spotu za Hrvatsku turističku zajednicu u plesnom performansu odglumila talijansku glumicu iz najnovije reklame za Martini Gold by Dolce & Gabbana

'Volite moje oči, usne i stil… Majka… Sestra… Volim… Volim te!', šapuće talijanska diva u spotu inspiriranom Fellinijevim filmom 'La dolce vita', u kojem se, pod redateljskom palicom Jonasa Akerlunda, pojavljuju Domenico Dolce i Stefano Gabbana. Crno-bijelim art uratkom snimanim na lokacijama u Rimu dominira zlatna boca Martinija koja prati linije ženskog tijela. Dizajnirao ju je spomenuti modni dvojac, u ekstravagantnom bouquetu sadrži okuse Mediterana i egzotične začine, a servira se s kockicama leda, dvije kupine i komadićem đumbirova korijena. Ekskluzivni distributer za Hrvatsku od sinoć je naš proizvođač vina i alkoholnih pića Badel 1862, u čijim je prostorijama upriličena svečanost povodom dovođenja nove 'tekuće akvizicije'.

'Velika mi je čast i kompliment što sam dobila ovu ulogu. Nadam se da sam bar donekle uspjela 'skinuti' veliku Bellucci. No u jedno sam sigurna: obje odsad pijemo Martini Gold by Dolce & Gabbana', kazala je ushićena Jelena Glišić.

Među uzvanicima koji su kušali novo piće, komentirajući da je zanimljivog 'muškog', suhog okusa, znatno manje slatkog od standarda, bio je i naš poznati glumac Damir Markovina, koji se složio s tim ocjenama.

'Inače nisam od kratkih pića, ali ovo je iznimka. A spot? Kao i većina muškaraca, što se tiče Monice Bellucci, nemam što dodati, a što se tiče kulise, zna se da svaki od nas umjetnika ima dvije domovine: svoju i Italiju. Lijepo, seksi, erotično, savršena priča od početka do kraja. Dobro je da su se proizvođači sjetili unajmiti poznate dizajnere da im naprave ambalažu. Ako to mogu Pirelli i Lavazza s kalendarima, zašto ne mogu i oni, s ovako krasnom bocom na kraju? Pozdravljam što su se time i spotom pozabavili profesionalci', bio je oduševljen Markovina, koji je trenutačno okupiran pripremama za dramu 'Zagorka' na daskama zagrebačkog HNK.

Njegov kolega Nikša Kušelj ovih dana priprema album. Kao možda najugodnije iznenađenje koje je iznjedrio show 'Zvijezde pjevaju', prepoznali su ga, čujemo, neki od naših najrenomiranijih autora, ali Nikša o tome više no skromno kaže da će se sve čuti – kad iziđe. Što ga je dovelo na promociju?

'Snimao sam reklamu za Badelov pelinkovac prije godinu dana, a sad radim slično za njihovo vino Korlat merlot, pa sam svratio', kratko je prokomentirao, a na pitanje o Monici Bellucci u spotu, kazao je da se tu nema što više reći, već samo gledati.

Kako izgleda spot za Martini Gold by Dolce & Gabbana s Monicom Bellucci, pogledajte i vi u videu koji slijedi.

Martini Gold by Dolce & Gabbana