PROVOKATIVNA KAMPANJA

Je li American Apparel pretjerao s reklamom?

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 12.01.2011 13:02
  • Objavljeno 12.01.2011 u 12:07
American Apparel 3

American Apparel 3

Izvor: Promo fotografije / Autor: promo/American Apparel

Suočena s bankrotom, modna kuća American Apparel poduzima sve moguće poteze ne bi li se ipak u održala na površini
promo/American Apparel

promo/American Apparel

Izvor: Promo fotografije / Autor: promo/American Apparel

American Apparel oduvijek je bio na glasu po provokativnim reklamnim kampanjama, a izuzetno loša financijska situacija i prijeteći bankrot samo je dodatno radikalizirao njihov ionako kontroverzan imidž. Premda su još nedavno tvrdili da su iz svojih reklamnih kampanja izbacili provokativne fotografije, najnovija kampanja pokazuje da tome baš i nije tako.

Umjesto da je potpuno čedna i umivena, nova kampanja više djeluje kao reklama za soft porn web stranicu nego za odjeću. Na fotografijama koje se pojavljuju u različitim publikacijama nalaze se polugole manekenke uz koje je otisnut zaštitni znak American Apparela te kratki opis poze modela.

Kampanja je već naišla na oštre kritike, a na Twitteru su je okarakterizirali 'groznom' i 'neumjesnom'.

Donedavno popularan brend, American Apparel doveden je do ruba propasti nakon velikih gubitaka u prošloj godini, čime je njihovo ukupno dugovanje naraslo na 120,3 milijuna dolara.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi