VJEČNI MODEL

Bivša 'it' torba vraća se u velikom stilu na modnu scenu

24.11.2016 u 11:51

Adriana Lima

Izvor: Profimedia / Autor: Tportal.hr/Mihaela Maras

Bionic
Reading

Iako se na modnoj sceni nalazi nevjerojatnih 13 godina, Balenciagina torba City u naletu novih modela s godinama je postala stvar prošlosti, no ne i za brazilsku ljepoticu Adrianu Limu

Ova kultna Viktorijina anđelica u posljednje vrijeme često se može uočiti u svakodnevnim izdanjima upotpunjenim pomalo zaboravljenom torbicom Balenciaga City koja je vrh popularnosti doživjela početkom nultih godina.

U intervjuu za Women's Wear Daily Ghesquièrea su pitali zašto je njegova torba u vrijeme lansiranja zadobila status it modnog dodatka: 'Torba nema napadan logo, veoma je lagana i efektna. U to vrijeme djelovala je svježe, a istovremeno kao dobra, stara torba. Smatram da je zbog nje Balenciagin brend i postao tako poželjan. Ljudi su tada pokazivali veliku želju za nošenjem mojih kreacija, a ta torba bila je najdostupniji komad.'

Style Reference for City Croc Printed #balenciaga #balenciagabag #balenciagacity

Fotografiju objavljuje From UK????/USA????/J????/K???? (@noi.naaaa)

Nakon Nicolasa Ghesquièrea i Alexandera Wanga, uloga kreativnog direktora modne kuće Balenciaga pripala je talentiranom dizajneru Demni Gvasaliji, poznatom po ironičnom pristupu modi. U posljednjoj kolekciji za nadolazeću sezonu proljeće/ljeto Gvasalia je predstavio bizarno velike torbe koje izgledom podsjećaju na tabure, vječnu Ikeinu vreću ili pak starinsku putnu torbu neuglednog printa – modele koji se u potpunosti kose s već klasičnim primjerkom torba Nicolasa Ghesquierea koji je legendarnoj modnoj kući podario modne dodatke o kojima se priča i desetljećima kasnije.

Svjesni kultnog statusa bajkerskih torba Nicolasa Ghesquierea, i prije dolaska Demne Gvasalije čelnici modne kuće Balenciaga odlučili su lansirati posebne verzije kultne torbe u sklopu blagdanske kolekcije s ciljem oživljavanja njihove ogromne popularnosti s početka 2000-ih.