TAKE ME HOME

Veliki uspjeh male dizajnerske trgovine podno uspinjače

18.11.2015 u 11:09

Bionic
Reading

Nastao iz ideje da se na jednom mjestu okupe kvalitetni proizvodi hrvatskih kreativaca, dućan 'Take me home' ove godine bilježi mnogo poslovnih uspjeha, no najveći je svakako taj, ističe Ranka Grgić Posavec, vlasnica trgovine, što je u ovakvoj ekonomskoj situaciji uspio dočekati drugi rođendan i održati se potpuno samostalno, bez ikakve financijske pomoći.

Dobar glas o ovoj maloj trgovini prenio se zaista daleko, od Amerike do Japana. 'Take me home' je tako ovoga ljeta predstavljen u brojnim inozmenim medijima, od NY Timesa do britanskog Sunday Timesa, australskog Financial Reviewa, a predstavljen je i u sklopu turističke emisije o Zagrebu na japanskoj televiziji, te uvrštena u čak 3 različita japanska shopping vodiča.

'Veseli nas što su odlični proizvodi domaćih kreativaca prepoznati i cijenjeni daleko izvan granica naše zemlje, čime dajemo svoj mali doprinos pozitivnom viđenju i promociji Hrvatske kao zemlje koja osim prekrasne prirode nudi i kvalitetne, lokalno proizvedene i dobro dizajnirane proizvode.', rekla je Ranka Grgić Posavec.

'Take me home' u treću godinu poslovanja ulazi s mnogim novostima iz svoje šarolike ponude. Među najnovijim zanimljivim proizvodima ističu autorske kolekcije srebrnog nakita Smiljke Franjić i Zdravke Radić, prvo englesko izdanje Zlatarevog Zlata oblikovano u Hamper studiju, novu seriju dizajnerskih suvenira iz 'o, ne radione', ilustracije 24 domaća autora objedinjene u kalendarima Some Other New Year, tradicionalnu hrvatsku čipku pretvorenu u jednostavne ogrlice Made by Flige Maje Bujas, novo, već skoro rasprodano izdanje nagrađivanog Acro planera i nove kolekcije božićnih ukrasa Marine Marinski, Martine Šimunković i Tee Radić. Također će po prvi puta u Take me home imati gostovanje slovenske likovne umjetnice Rebeke Perko čije ćemo oslikane šalice prodavati tijekom prosinca.