Nakon šest godina vratio se Larry David s novim epizodama serije 'Bez oduševljenja, molim'

• 08.10.2017 u 15:18

Čekali smo ga šest godina i napokon dočekali. Larry David u prvoj epizodi nove, devete sezone serije 'Bez oduševljenja, molim' i dalje je jednako užasan i apsurdno smiješan lik kojemu je jedini cilj u životu raditi što želi te nikome i ničemu ne dopustiti da mu životu učini imalo neugodnim. A sada je u cijelu tu smiješnu priču upleo i fatvu

Rijetko tko si u današnjem televizijskom svijetu može dopustiti da između dvije sezone serije napravi pauzu od šest godina, ali jedan od onih koji si to očito bez problema dopuštaju jest Larry David, jedan od tvoraca 'Seinfelda' te glavni lik i autor HBO-ove serije 'Bez oduševljenja, molim'. Ovih se dana, naime, na HBO vratila deveta sezona ove serije, s tim da je zadnja sezona emitirana 2011. Da je riječ o bilo kojoj drugoj seriji, gledatelji bi je već zaboravili.

No Larry David po svemu je poseban slučaj u televizijskom i komičarskom svijetu. Oni koji ga osobno poznaju odavno su naučili da je drugačiji od svih ostalih - iznimno je duhovit, ali nikada nije bio dobar stand-up komičar, koautor je jednog od najuspješnijih sitcomova svih vremena - 'Seinfelda' - ali je tijekom emitiranja te serije neprekidno dolazio u sukobe s drugim producentima, a priča o tome kako je HBO-u predstavljao ideju za seriju 'Bez oduševljenja, molim' - kada je u samo nekoliko minuta odgovornim direktorima na sastanku počeo objašnjavati zašto zapravo nikako ne bi trebali prikazati tu seriju - industrijska je legenda.

Kod Larryja Davida, dakle, vrijede neka druga pravila, pa je i povratak njegove serije nakon čitavih šest godina pauze vjerno gledateljstvo dočekalo raširenih ruku i kao da smo se tek nedavno rastali.

Prva epizoda nove sezone - koja je nedavno prikazana i na domaćoj 'ispostavi' HBO-a te se može pogledati na njihovim streaming servisima - upravo odaje takav filingJedina referenca na to da je od zadnjeg susreta s Larryjem prošlo dosta vremena jest ona u kojoj Larry svojem agentu Jeffu donosi napisani mjuzikl 'Fatva' - o fatvi koju je Salmanu Rushdieju izrekao ajatola Homeini - i kada kaže da je to pisao pet godina. U svemu ostalome serija ne troši previše vremena na objašnjavanje što se sve dogodilo u međuvremenu. Mnogo se više bavi time da je Larry, eto, i dalje onaj isti antisocijalni blebetavac koji se sa svojim groznim ponašanjem dovodi u nevjerojatne situacije.

Foršpan za devetu sezonu serije 'Bez oduševljenja, molim' Autor: HBO

U novoj ćemo epizodi susresti sve stare favorite iz prethodnih sezona - Jeffa i njegovu agresivnu suprugu Susie, Leona, koji i dalje živi na Larryjevu posjedu i uspijeva iz njega izmusti sve što se izmusti može, Richarda Lewisa, koji Larryja živcira svojom preosjetljivom, razmaženom prirodom, čak će nam se nakratko pridružiti Ted Danson i Larryjeva bivša supruga Cheryl.

Najvažnije od svega - vidjet ćemo da se Larry nimalo nije promijenio i da ništa nije naučio te da je i dalje jedan te isti socijalni idiot koji nam uspijeva biti simpatičan samo zato što za sve svoje prijestupe odmah biva kažnjen ekstra neugodnim posljedicama, od kojih je već u prvoj epizodi postavljena ona glavna, koju neću spominjati zbog spoilera

Ljubitelji Larryja Davida bit će zato bez imalo sumnje zadovoljni jer serija je i dalje smiješna, apsurdna, debelo preko granice neugodnog i nepristojnog - a svi oni koji su dosad Larryju Davidu samo željeli sprašiti jedan šakomicin preko gubice, to će željeti i sada. Šest godina pauze nije nimalo razvodnilo ovu kultnu seriju, a je li joj dalo kakvih novih i dosad neviđenih ideja - vidjet ćemo u predstojećih devet epizoda.