NAJBOLJI DIGITALNI PROJEKTI

Dodijeljene nagrade MIXX Awards Croatia, slavili kulturnjaci

19.05.2025 u 20:43

Bionic
Reading

Na pozornici festivala DK2025 u Rovinju svečano su dodijeljene MIXX Awards Croatia 2025, nagrade koje već petnaestu godinu zaredom dodjeljuju IAB Croatia i MIXX najboljim digitalnim projektima na domaćem tržištu tržišnih komunikacija

Na ovogodišnjoj dodjeli, koja je održana u sklopu novog izdanja festivala Dani komunikacija (DK), proglašene su najbolje digitalne kampanje i digitalni alati i platforme, a stručni žiri ocjenjivao je projekte prema kriterijima kreativnosti, strategije, izvedbe, upotrebe medija i ostvarenih rezultata.

Glavnu nagradu MIXX Best in Show osvojio je projekt 'AUDIOLIBER' oglašivača Audio Store Transonica i UTORAK. Dodijeljeno je još 16 nagrada u različitim kategorijama.

Dobitnici po kategorijama

  • Imago Ogilvy i Studenac osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign za projektGucEye Protect.
  • SeekandHit i My Luxoria dobio je priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation Campaign s projektomMy Luxoria: Elevating High Quality Leads in Luxury Tourism!
  • Bruketa&Žinić&Grey i Marodi pobjednici su kategorije Cross-Media Integration Campaign s projektom Priča koja vrijedi svakog slova.
  • Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom za projekt VISITOR OFFER osvojili su nagradu Campaign Effectiveness.
  • 404 / MYTY i Zaklada Solidarna osvojili su nagradu Corporate Social Responsibility Campaign za projekt Život ima cijenu.
  • Imago Ogilvy i INA pobjednici su kategorije AI-Driven Project za projekt Bolje stati, nego zaspati.
  • ZOO agencija i GRAWE Hrvatska dobili su priznanje u kategoriji Best Video Content za projekt Sigurni Sale.
  • U kategoriji Best Export Project Infobip proglašen je najbolji s projektom ShiftMag.
  • Nivas i Hrvatski Telekom s projektom bonbon aplikacija najbolji su u kategoriji Best Digital Product
  • Imago Ogilvy i Studenac s projektom Javi se za *eks najbolji su u kategoriji Best Media Strategy.
  • Cvoke i Kaufland Hrvatska s projektom Vatrogasni leksikon zaslužili su priznanje u kategoriji Best Branded Content.
  • Pobjednici kategorije Best Website jesu Bornfight Studio i Zlatarna Dodić sprojektom Webshop Zlatarna Dodić.
  • 404 / MYTY i Hrvatski Telekom pobjednici su kategorije Best Social s projektom HT TikTok.
  • Cvoke i Saponia za projekt Saponia TikTok – I was today years old osvojili su nagradu u kategoriji Viral.
  • SHAPE 404 / MYTY i Croatia osiguranje osvojili su nagradu Best Tech & Innovation za projekt Easybook.
  • Telegram je projektom Biram sebe zaslužio priznanje u kategoriji Best Publisher Project.

Predsjednica ovogodišnjeg stručnog žirija bila je Nela Fegić Moguljak (Imago Ogilvy), a u radu žirija sudjelovali su i: Nebojša Grbačić (CVOKE), Maja Hodalj (JGL), Krešimir Končić (Neuralab), Đuro Korać (Nivas), Tomislav Metelko (CTA komunikacije), Marko Mikeš (Aleph Group), Fran Mubrin (404 / MYTY), Ivo Novak (Addiko Bank), Lucija Potočnik (Studio Sonda), Vanja Šebek (Algebra), Maja Šplajt (Real grupa), Andreja Vranješ (Morgan Grey) i Martina Zeljko (Publicis).