Na pozornici festivala DK2025 u Rovinju svečano su dodijeljene MIXX Awards Croatia 2025, nagrade koje već petnaestu godinu zaredom dodjeljuju IAB Croatia i MIXX najboljim digitalnim projektima na domaćem tržištu tržišnih komunikacija
Na ovogodišnjoj dodjeli, koja je održana u sklopu novog izdanja festivala Dani komunikacija (DK), proglašene su najbolje digitalne kampanje i digitalni alati i platforme, a stručni žiri ocjenjivao je projekte prema kriterijima kreativnosti, strategije, izvedbe, upotrebe medija i ostvarenih rezultata.
Glavnu nagradu MIXX Best in Show osvojio je projekt 'AUDIOLIBER' oglašivača Audio Store Transonica i UTORAK. Dodijeljeno je još 16 nagrada u različitim kategorijama.
Dobitnici po kategorijama
- Imago Ogilvy i Studenac osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign za projektGucEye Protect.
- SeekandHit i My Luxoria dobio je priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation Campaign s projektomMy Luxoria: Elevating High Quality Leads in Luxury Tourism!
- Bruketa&Žinić&Grey i Marodi pobjednici su kategorije Cross-Media Integration Campaign s projektom Priča koja vrijedi svakog slova.
- Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom za projekt VISITOR OFFER osvojili su nagradu Campaign Effectiveness.
- 404 / MYTY i Zaklada Solidarna osvojili su nagradu Corporate Social Responsibility Campaign za projekt Život ima cijenu.
- Imago Ogilvy i INA pobjednici su kategorije AI-Driven Project za projekt Bolje stati, nego zaspati.
- ZOO agencija i GRAWE Hrvatska dobili su priznanje u kategoriji Best Video Content za projekt Sigurni Sale.
- U kategoriji Best Export Project Infobip proglašen je najbolji s projektom ShiftMag.
- Nivas i Hrvatski Telekom s projektom bonbon aplikacija najbolji su u kategoriji Best Digital Product
- Imago Ogilvy i Studenac s projektom Javi se za *eks najbolji su u kategoriji Best Media Strategy.
- Cvoke i Kaufland Hrvatska s projektom Vatrogasni leksikon zaslužili su priznanje u kategoriji Best Branded Content.
- Pobjednici kategorije Best Website jesu Bornfight Studio i Zlatarna Dodić sprojektom Webshop Zlatarna Dodić.
- 404 / MYTY i Hrvatski Telekom pobjednici su kategorije Best Social s projektom HT TikTok.
- Cvoke i Saponia za projekt Saponia TikTok – I was today years old osvojili su nagradu u kategoriji Viral.
- SHAPE 404 / MYTY i Croatia osiguranje osvojili su nagradu Best Tech & Innovation za projekt Easybook.
- Telegram je projektom Biram sebe zaslužio priznanje u kategoriji Best Publisher Project.
Predsjednica ovogodišnjeg stručnog žirija bila je Nela Fegić Moguljak (Imago Ogilvy), a u radu žirija sudjelovali su i: Nebojša Grbačić (CVOKE), Maja Hodalj (JGL), Krešimir Končić (Neuralab), Đuro Korać (Nivas), Tomislav Metelko (CTA komunikacije), Marko Mikeš (Aleph Group), Fran Mubrin (404 / MYTY), Ivo Novak (Addiko Bank), Lucija Potočnik (Studio Sonda), Vanja Šebek (Algebra), Maja Šplajt (Real grupa), Andreja Vranješ (Morgan Grey) i Martina Zeljko (Publicis).