prestižna nagrada

Bruketa i Žinić svojom 'Nadom' u Londonu prestigli Apple i Duracell

16.06.2017 u 12:01

Bionic
Reading

Knjiga 'Nada', monografija koju je u povodu desete godišnjice Zaklade Adris osmislila agencija Bruketa&Žinić OM, proglašena je najboljim projektom tiskanih komunikacija na nagradama Design Week u Londonu. Među finalistima su bili brendovi Apple, The New York Times i Duracell, a među ostalim nagrađenima AirBnb i Nike.

Na stranicama monografije mogu se naći svi projekti i pojedinci koje je Zaklada Adris podržala tijekom proteklih deset godina svoga djelovanja, a predstavljeni tako, na jednome mjestu, pružaju nadu da Hrvatska ima budućnost, objašnjavaju iz agencije.

Knjiga je, dodaju, osjetljiva na dodir i što se više koristi, to je motiv nade na njezinoj naslovnici sve izraženiji. Unutra su i ilustracije 24 istaknuta projekta, čiji su autori ponajbolji hrvatski ilustratori mlađeg naraštaja.

Design Week izlazi 30 godina, a već 26 organizira natjecanje za najbolja svjetska dizajnerska rješenja, sa samo jednim nagrađenim projektom u svakoj od 24 kategorije. Među ovogodišnim finalistima bili su Apple, Budweiser, Duracell, The New York Times, Premier League i English National Opera, dok su među nagrađenima AirBnb, Chivas, Nike, Pomorski muzej u Amsterdamu i drugi.