TRANSPARENTNO MAŠTOVITI

Beogradska filharmonija pozvala stranke na predizborni natječaj

  • Autor: VLM
  • Zadnja izmjena 10.04.2012 12:46
  • Objavljeno 10.04.2012 u 12:30
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Filharmonijska podrška može se kupiti za "koferče" i četiri hektara gradilišta za koncertnu dvoranu

Beogradska filharmonija doista zna kako privući pozornost. Počelo je prije nekoliko godina kada su se novinskim oglasima nudili za svirku na svadbama, sprovodima, slavama i razvodima. Potom su jednu od sljedećih koncertnih sezona reklamirali na kineskom, a prošle su jeseni izazvali buru akcijom i parolom “Hvala što ne dolazite” koju su muzičari, nakon koncerta na asfaltu, podigli u lice klijenteli mondenih kafića u beogradskoj Ulici Strahinića bana.

Umjesto da troši milijune na reklame, uprava Beogradske filharmonije sa sjajnom ekipom mladih kreativaca osvaja Youtube i socijalne mreže, a o njihovim gerilskim akcijama tjednima bruje internet i svi mediji. Ali, osim što privuku pozornost široke javnosti, oni svaki put otvore i čitav niz aktualnih i relevantnih društvenih pitanja.

Najnoviju takvu akciju Beogradska je filharmonija započela kada je na svojim internetskim stranicama i preko društvenih mreža objavila “javni poziv za prikupljanje ponuda za pružanje podrške političkim partijama, koalicijama ili grupama građana na parlamentarnim izborima 2012. godine”.

Facebook Beogradska filharmonija

Facebook Beogradska filharmonija

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Prema objavljenim propozicijama tendera, da bi osvojila podršku orkestra, stranka mora ponuditi najveći novčani iznos, ali i još nekoliko “sitnica”. Jedna od njih je i ugovor o ustupanju četiri hektara građevinskog zemljišta na obali Dunava ili Save za gradnju koncertne dvorane.

Jedan je od uvjeta za stranke i priložena izjava dvaju svjedoka da je više od jednog člana glavnog odbora u prošle četiri godine bilo na koncertima Beogradske filharmonije, “ne računajući nastup u Ulici Strahinića bana”.

Ponude moraju sadržavati i jedan od oblika jamstava za financijski dio ponude. To može biti mjenica, "spisak lične imovine rodbine ili kumova članova glavnog odbora" ili "fotografija koferčeta s kešom". U uputama jasno piše i da ponude s uobičajenom varijantom "dođem ti" neće biti razmatrane.

Cijeli tekst natječaja žestoka je satira na račun svih političkih opcija koja i ovog puta građane želi upozoriti koliko su za gradnju jednog društva važni duh i kultura. Tom cilju i afirmaciji vlastitih glazbenika Beogradska je filharmonija bila posvetila i svoju posljednju originalnu akciju pod naslovom “Prepoznavanje”.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi