ISPIRANJE UŠIJU

Slovenski zbor napravio reklamu koja se ne gleda, već sluša

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 29.07.2011 09:47
  • Objavljeno 29.07.2011 u 08:00
Perpetuum Jazzile

Perpetuum Jazzile

Izvor: Screenshot / Autor: YouTube

Svjetski poznat slovenski zbor Perpetuum Jazzile snimio je reklamu za mineralnu vodu Radensku koju su nazvali prvom reklamom koja se ne gleda, već sluša. Stoga slobodno zatvorite oči i pokrenite kratki film s YouTubea

Reklame su u zadnjih 50 godina postale prava umjetnost i teško je predvidjeti na koji će nas novi način oglašivači sljedeći put iznenaditi. U trendu neobičnih promocija raznih proizvoda i svjetski poznati a capella zbor Perpetuum Jazzile snimio je reklamu za mineralnu vodu Radensku – reklamu koja se ne gleda, već sluša.

Budući da se radi o zboru, očekivalo bi se da će u reklami pjevati, no oni koji znaju kako je Perpetuum Jazzile postao poznat, također znaju i to da se radi o zboru koji imitira zvukove iz okoline. Tako je i reklama za mineralnu vodu prepuna raznih šumova i klokotanja koji stvaraju snažne asocijacije na vodu.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi