DIGITALNI MAMURLUK

Ovako to izgleda kad se pijani sramotite

15.07.2013 u 12:34

Bionic
Reading

Padanje niz stepenice, po pločniku, posrtanje na ulici, sve su to vesele situacije u koje se ljudi dovedu kad malo previše popiju. Britanski proizvođač alkoholnih pića složio je zgodnu montažu takvih snimki u sklopu kampanje 'Misli kako piješ'

Video, svojevrsna antireklama, u kojem između ostalog jedna mlada djevojka pokušava podići izgubljenu cipelu s poda, ali joj nikako ne ide, ima za cilj zapravo istaknuti neugodnosti do kojih dovodi pretjerana konzumacija alkohola

Proizvođač alkoholnih pića, Diageo, koji je vlasnik Smirnoff votke i brenda Guinness, ovom jednominutnom montažom pokušava natjerati ljude, posebno mlađe, da piju odgovorno u sklopu kampanje 'Misli kako piješ'. Naime, njihovo je istraživanje pokazalo da se čak 40 posto žena našlo u vrlo neugodnoj situaciji ili su se osjetile poniženo i osramoćeno zbog fotografija snimljenih pod utjecajem alkohola, a od toga ih je 16 posto tražilo uklanjanje fotografija ili videa s društvenih mreža.


Fenomen objavljivanja 'pijanih' fotki i videa zahvaljujući Facebooku, Twitteru i drugim društvenim mrežama sada ima i svoje ime – 'digitalni mamurluk'. Premda su mnoge scene u videu komične, svrha im je prilično ozbiljna.