NOVA TEORIJA POSTANKA

Ljudi su vanzemaljci koji su došli na Zemlju

• Autor: A. S.
  • Zadnja izmjena 03.02.2010 11:14
  • Objavljeno 03.02.2010 u 10:25
roswell nlo vanzemaljac vanzemaljci

Izvor: Sipa Press / Autor: Press

Vodeći britanski znanstvenici tvrde da su ljudi zapravo vanzemaljci koji su došli iz svemira i naselili Zemlju

Profesor Chandra Wickramasinghe sa Sveučilišta Cardiff rekao je da novo istraživanje nesumnjivo podupire teoriju o tome da je ljudski život započeo izvan Zemlje. Astrobiolog rekao je da je sjeme života na naš planet došlo iz svemira prije 3800 milijuna godina.

Tvrdi da su mikrobi na Zemlju doneseni kometima, a potom su se razmnožavali dok nisu dosegli ljudski oblik. Smatra da njegovi dokazi, objavljeni u časopisu astrobiologa na Sveučilištu Cambridge, pokazuju da su ljudi, ali i sav život na Zemlji, došli iz svemira kometima koji su pogodili planet.

Profesor Wickramasinghe vjeruje da se život tako prenosi već milijunima godina s planeta na planet, no priznaje da to ne objašnjava kako je život još prije počeo.

'Astronomija dokazuje da život nije počeo na Zemlji, već da je začet negdje u svemiru. Premda nemamo nikakvo jasno saznanje kako je život nastao, nakon što se to dogodilo širio se svemirom. Dok ulazimo u novo desetljeće, bitno je iznijeti jasan stav o našem vanzemaljskom porijeklu i postojanju vanzemaljskog života na kozmičkom nivou', rekao je Wickramasinghe.

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi