NOVI NATJEČAJ

Zubak ulazi na zagrebačko taksi tržište?

Pavo Zubak

Pavo Zubak

Izvor: tportal.hr / Autor: Lucija Bušić

Iz Gradskog ureda za promet poručuju kako smatraju da u Zagrebu nema dovoljno vozača zainteresiranih za taksiranje, zbog čega bi se moglo ići u novi pozivni natječaj. Tako će se utrku uključiti još nekoliko igrača a među njima i Pave Zubak, piše Večernji list

'Svi koji su se javili na natječaj, to vjerujem, uspjet će nabaviti potrebna vozila, ali moja je procjena da neće imati dovoljno vozača jer ih u Zagrebu jednostavno ima premalo. Zbog toga ćemo vjerojatno ići u novi pozivni natječaj', rekao je za Večernji list Mijo Bezer iz Gradskog ureda za promet i tako nagovijestio da će borba za 263 taksi-licence ući u drugi krug.

Bezer je objasnio da vozači prema zakonu na tjedan ne mogu odraditi više od 30 sati vožnje, stoga su, tvrdi, najave Koste Minovskog, vlasnika riječkog Taxi Cammea, o zapošljavanju 450 vozača na 150 vozila – neodržive.

'Ne mogu poništiti natječaj. Ako se to ipak dogodi, tražit ćemo nadoknadu štete. Do 28. siječnja imat ćemo dovoljno vozača, a tvrdnja da vozači neće moći raditi puno radno vrijeme nije točna, jer u zakonu piše da na tjedan mogu raditi 38 sati', poručio je Minovski.

Otkrio je da će se u utrku uključiti još nekoliko jakih igrača, poput Pave Zubaka, koji se raspitivao o cijelom natječaju, te je, dodaje Bezer, vrlo ozbiljan i ne srlja u ovaj posao.

Zubak već ima dobro razrađen plan kako osvojiti gradske ulice, a jedan od preduvjeta, kaže Bezer, za Zubaka su kvalitetni vozački kadrovi.

Kako ne bi sve ostalo samo na dva zvučna imena, glavni gradski prometaš otkrio je da će u utakmicu za taksi-tržište metropole ući i ekološki osviještena tvrtka Eko-prijevozi s 50 hibridnih vozila i korisnicima ponuditi zelenu alternativu. Međutim, i tu se, kaže Bezer, pojavljuje problem s manjkom vozača. Eko-prijevozi su, naime, do sada prijavili samo 29 vozača za prometni ispit, koji svaki vozač prije nego što sjedne za volan mora položiti, piše Večernji list.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi