DIGITALNO OGLAŠAVANJE

Znate li kako iskoristiti Instagram za promociju vaše tvrtke?

  • Autor: L.P.
  • Zadnja izmjena 21.10.2019 09:40
  • Objavljeno 13.11.2018 u 08:30
tportal

Izvor: Wikimedia Commons / Autor: Pixabay.com

Pokažite svojim followerima da iza cool proizvoda stoji jednako cool ekipa koja, osim s novotarijama iz svoje branše, ide u korak i s tehnologijama te novim trendovima na društvenim mrežama

Često se raspravlja o tome što je najbitnija stvar u marketingu. Odgovori su šaroliki - od dobrog teksta, slike i videa, preko snažnog budžeta, iznimno i dobro razrađene strategije, pa sve do pametnog oglašavanja.

No jedno je sigurno - za sve te stavke, pa tako i za sam marketing, potreban je krajnji korisnik koji ne smije i ne može biti točkica ili neki 'xy' na papiru, nego osoba od krvi i mesa koju želite pretvoriti u lojalnog budućeg (zadovoljnog!) kupca, a koja neće imati potrebu zamijeniti vaš nekim drugim brendom. Upravo zbog njih, vaših kupaca, treba se razmišljati i o sadržaju (bilo organskom, bilo plaćenom), ali i načinima na koje se on plasira na društvene mreže.

Instagram je u 2018. godini u ovome prednjačio u odnosu na ostale društvene mreže, a prema prognozama digitalnih marketingaša, u 2019. godini uzet će još više zamaha - raditi još bolji engagement, privlačiti sve više novih korisnika te marketinškim profesionalcima i agencijama, samim time i njihovim klijentima, vraćati puno više od uloženog.

tportal

Izvor: Wikimedia Commons / Autor: Pixabay.com

Kako će Instagram oblikovati svijet?

Osim što je jako zanimljiv za korisnike, Instagram je jako zanimljiv za marketingaše. On je marketinška platforma koja nevjerojatno brzo raste i razvija se te privlači novu, mladu publiku. No ono što je na Instagramu najvažnije i što je bilo svojevrsna revolucija u svijetu društvenih mreža je - video. Najprije je to bio kratki video ili boomerang koji smo mogli izabrati u storyjima, no od ove godine Instagram je postao veliki igrač među videoservisima. Svojim IGTV-jem korisnicima je omogućio postavljanje duljih uradaka na videoplatformu. Uz jedan vrlo bitan naputak - videa su vertikalna, samim time namijenjena isključivo publici na mobitelima. Ovime se uspješno ogradio od Youtubea i pronašao svoje mjesto na tržištu.

Bilo da snimate tzv. live video uratke, kratke priloge, one take reklame ili podcaste, uz IGTV vaš Instagram zasjat će u novom ruhu i privući još više publike u 2019. godini. To naravno ne znači da story odlazi u povijest... Štoviše, storyji su od ove godine postali zanimljiviji pa će se u sljedećoj još više razmahati.

Naime, u 2018. godini Instagram je u popularne storyje uveo nekoliko značajnijih noviteta - od dodavanja više videa jedan za drugim, do GIF-ova i mogućnosti prijenosa tuđeg storyja na profil. O pitanjima i odgovorima te anketama sa sliderima da ne govorimo. Publika vas može odmah ocijeniti i pitati sve što ih zanima. Dakle, storyji su postali kompletna i vrlo dobra korisnička služba. Još kad tome dodamo mogućnost da si postavite brzi odgovor za sve poruke koje vam stižu u inbox, vaš Instagram postaje produžena ruka biznisa.

tportal

Izvor: Wikimedia Commons / Autor: Pixabay.com

Još nekoliko savjeta...

S druge strane, u storyje odnedavno stižu i oglasi, što znači da trebate pomno misliti o vizualu i ciljanoj publici, nikako samo o budžetu i trajanju kampanje. U prijevodu, ako nemate dobar sadržaj za oglas u storyju, nemojte birati taj placement.

Influenceri će briljirati u ovome segmentu. Naime, zahvaljujući njima i dobro osmišljenim kampanjama te take overima na Instagramu, mogli biste vrlo lako povećati prodaju vašeg proizvoda ili usluge. I dalje su u trendu i isključivo služe povećanju prodaje. U tome je Instagram već napravio drugi veliki iskorak jer smo tijekom 2018. mogli primijetiti pojavu mnogobrojnih dodataka za prodaju - od tagiranja proizvoda na slikama do navigacije prema košarici.

U svakom slučaju, ako pametno odigrate, zaigrate se i prepustite mašti na volju - na Instagramu možete napraviti puno. Ako imate želju, ali naprosto ne znate u kojem smjeru krenuti, obratite se stručnjacima. Nekada je bolje imati savjetnika, nego skupo plaćati ispravke.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!