digitalizacija poslovanja
Wiener osiguranje pokrenulo novu mobilnu aplikaciju za klijente, doznajte što im sve omogućuje

Nova mobilna aplikacija za klijente Wiener osiguranja
Izvor: Wiener osiguranje / Autor: Promo fotografije/Wiener osiguranje
Kako javljaju iz Wiener osiguranja, nova aplikacija nudi klijentima različite mogućnosti te jednostavan pregled svih važnih informacija od liste aktivnih i neaktivnih polica u posljednjih godinu dana, pregleda iskaznica dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja do primanja promotivnih poruka i obavijesti o isteku polica. Kroz aplikaciju je moguće ugovoriti dopunsko zdravstveno ili putno zdravstveno osiguranje te rezervirati termin sistematskih pregleda za korisnike dodatnog zdravstvenog osiguranja. Na jednostavan način moguće je prijaviti štetu po polici dopunskog zdravstvenog osiguranja, odnosno refundaciju troškova. Osim toga, u aplikaciji se nalaze u svi telefonski brojevi Wiener asistencija.
"Kvaliteta korisničkog iskustva izuzetno nam je važna kao i komunikacija s klijentima, upravo zato intenzivno radimo na digitalnoj transformaciji s ciljem unaprjeđivanja usluga i proizvoda. Mobilna aplikacija za klijente još je jedan veliki korak u procesu digitalizacije poslovanja u Wieneru, kao i modernizacije podrške našim klijentima", izjavila je predsjednica Uprave Wiener osiguranja Jasminka Horvat Martinović.
Tvrtka Undabot radila je na razvoju ovog rješenja, a krajnji cilj je omogućiti korisnicima da uživaju u svojim digitalnim trenucima.
"Razvoj same aplikacije za sve nas je bio izrazito zanimljiv i sveobuhvatan proces, dok je finalni ishod unaprijeđeno korisničko iskustvo klijenata", izjavili su iz Undabota.
- zdravstveno osiguranje
- digitalizacija
- dopunsko osiguranje
- OSIGURANJA
- undabot
- wiener osiguranje
- osiguravatetelji