ISTRAŽIVANJE IPSOSA

Vegeta najprepoznatljiviji brend u Adria regiji

10.03.2017 u 11:07

Bionic
Reading

Istraživanje agencije Ipsos potvrdilo je da je Vegeta najjači domaći brand u Adria regiji, koja obuhvaća tržišta Hrvatske, Slovenije, BiH i Srbije

Ispitivanjem u koje je uključeno, ovisno o pojedinoj zemlji, 1.000 do 2.000 ispitanika u dobi od 15 do 64 godina različite dobi, obrazovanja i spola potvrđeno je da je Vegeta najprepoznatljiviji domaći brend.

Unutar liste Top 50 našlo se još nekoliko Podravkinih brendova kao što su Dolcela, Lino lada i Podravka juhe.

Vegeta je svojom dugogodišnjom kontinuiranom kvalitetom proizvoda te intenzivnim promotivnim aktivnostima izgradila brand koji je široko prepoznat i korišten diljem svijeta, a u domaćoj Adria regiji sinonim je kategorije začinskih mješavina,  što u konačnici i dokazuju rezultati ovog istraživanja.