Ususret Danima komunikacija

Tvrtka Outdoor akzent o jedinstvenom povezivanju onlinea i offlinea u vanjskom oglašavanju

21.03.2017 u 09:37

Bionic
Reading

Projektom 'Reci to glasno' Outdoor akzent proslavio je 20 godina postojanja i proširio kreativne poruke koje su kreirali korisnici diljem Hrvatske

Tvrtka Outdoor Akzent prisutna je na sceni vanjskog, OOH (out-of-home), oglašavanja već preko 20 godina. Njihova ponuda kreiranja kampanja visoke zamijećenosti omogućuje i povezivanje klasičnog vanjskog oglašavanja i onlinea, stvarajući tako priliku za direktni susret kupca s online sadržajem. Povodom ovogodišnjeg izdanja festivala tržišnih komunikacija Dani komunikacija, koji će se održati od 30. ožujka do 2. travnja u Rovinju, porazgovarali smo s direktorom prodaje Krešimirom Brlićem o vrsti OOH kampanja koje su do sada realizirali, projektima na koje su posebno ponosni i inovacijama koje su uveli u ovu vrstu oglašavanja.

Koliko ste prisutni na sceni oglašavanja i koliki je nacionalni opseg vaše mreže?

Outdoor akzent prisutan je na OOH sceni preko 20 godina, a u ponudi ima sve najatraktivnije OOH medije. Mreža naših medija omogućuje oglašavanje na nacionalnoj razini, što znači da su u mrežu uključene lokacije u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Osijeku, Istri, Slavoniji, Moslavini,  Dalmaciji, Dubrovniku i ostalim regijama, tj. sveukupno 2200 površina. Pažljivo i kvalitetno planiranje kampanje ove vrste s obzirom na lokacije omogućuje našim klijentima značajan porast zamijećenosti njihovih kampanja. Naravno, uz strateško planiranje i inovacije, ključ svake dobre kampanje je i kreativni vizual koji može zaintrigirati kupca određenom idejom,  proizvodom ili uslugom.

Koja je prednost odabira ovakve vrste medija za kampanju?

Prednost našeg medija je u masovnosti, dostupnosti 24 sata na dan, ali i mogućnosti  targetiranja, kako poslovnica i mikrolokacija pa tako i pozicioniranja kampanja na gradskom, regionalnom i nacionalnom nivou. Posebnost naše mreže je i to što je Outdoor akzent jedini na tržištu čija je kategorizacija reklamnih površina izrađena prema istraživanjima koja se koriste u srednjoj Europi. Naše površine kategorizirane su prema marketinškoj mjeri OTS (opportunity to see) kojom se definira vjerojatnost da će prolaznik vidjeti pojedini oglas, pri čemu je jedan od najvažnijih parametara frekvencija prometa.

S obzirom na stalne promjene u industriji tržišnog komuniciranja i na sve veći utjecaj digitalnog svijeta, kako držite korak s novinama i koje ste sve inovacije uveli u svoju ponudu?

Prije svega bih tu istaknuo dvostruki billboard ili doubleboard. Uspješnost i potražnja ovog medija navela nas je da prilagodimo dio mreže isključivo za taj format. Kao lider u području inovacija koje podižu zamijećenost out-of-home medija, pokrenuli smo niz samostalnih projekata koji omogućuju veću kreativnost i sadržaj na plakatu kao mediju te uveli nove alate koji povećavaju zamijećenost i učinkovitost kampanja. To su primjerice led kampanje te wi-fi posteri koji, uz targetiranje urbanih visokofrekventnih lokacija, omogućuju direktni susret kupca s online sadržajem. Radi se o formatima koji povezuju outdoor i online oglašavanje. Takav sadržaj, uz podršku masovnih medija, daje kampanji mogućnost ciljanog targetiranja i interaktivnost publike, primjerice kroz online komunikaciju usluge, nagradne igre, mogućnost preuzimanje sadržaja i slično.

Obilježili ste 20 godina poslovanja jedinstvenim projektom  „Reci to glasno“  koji je itekako zaintrigirao javnost, koja se vrlo rado uključila u vašu kampanju. Kako je bio osmišljen kreativni natječaj?

Projektom 'Reci to glasno' tvrtka Outdoor akzent obilježila je 20 godina poslovanja, s ciljem da  podsjeti na značajnu ulogu i veliki doseg plakata u oglašavanju te pokaže kakve su mogućnosti povezivanja više medija u interaktivnoj kampanji. Na web stranici recitoglasno.com sudionici natječaja predlagali su poruku koju bi željeli objaviti na billboardu.Prema broju prikupljenih glasova na web stranici i prema odabiru žirija otisnuto je sveukupno 150 kreativnih i zanimljivih radova koji su uveseljavali prolaznike. 

Za projekt Reci to glasno osvojili ste i dvije nagrade na prošlogodišnjim Danima komunikacija, manifestacije čiji ste partner i ove godine. Kakav gledate na ovo priznanje struke i smatrate li da je važno sudjelovati u projektima čiji je cilj unaprjeđenje cijele industrije?

Projekt 'Reci to glasno', koj je uspješno realizirala kreativna agencija Senor na temelju naše ideje o prezentaciji sinergije onlinea i offlinea, dobio je dvije prestižne nagrade na Danima komunikacija. U kategoriji Mediji i izdavaštvo osvojili smo nagradu IdejaX  i nagradu Mixx za digitalne alate u kategoriji najkreativnijih i najučinkovitijih radova u online oglašavanju – Best in show. Nagrade su veliki izvor ponosa za nas i puno nam znači priznanje struke, posebice s obzirom na to da se radilo o projektu kojim smo proslavili 20 godina postojanja. Smatramo da je u industriji tržišnog komuniciranja izrazito važno raditi na unaprjeđenju naše struke. Tako smo sa željom promocije vanjskog oglašavanja prije 17 godina pokrenuli OUTWARD, nagradu za najbolji plakat velikog formata koja se i dalje uspješno održava. Povrh toga, Outdoor akzent kontinuirano partnerski surađuje s festivalom Dani komunikacija te pruža podršku strukovnim udrugama kao što je HURA,  sve s ciljem napretka vanjskog oglašavanja te marketinških komunikacija uopće.