trinaesta dodjela

Tko je odnio SoMo Borac 2025? Evo tko stoji iza najboljih digitalnih projekata regije

24.10.2025 u 23:48

Bionic
Reading

Nakon prošlogodišnjeg izdanja u Studentskom Centru, dodjela se ove godine preselila u Mozaik Event Centar okupiviši u Zagrebu još jednom brojne regionalne i europske stručnjake digitalne industrije

Održana je trinaesta dodjela SoMo Borac powered by Aleph nagrade koja je organizirana u partnerstvu s Hrvatskom udrugom digitalnih izdavača (HUDI), a koja nagrađuje najbolje digitalne radove u regiji. Nakon prošlogodišnjeg izdanja u Studentskom Centru, dodjela se ove godine preselila u Mozaik Event Centar okupiviši u Zagrebu još jednom brojne regionalne i europske stručnjake digitalne industrije.

Tijekom dnevnog konferencijskog dijela, koji se sada već tradicionalno organizira treću godinu zaredom, brojni posjetitelji imali su priliku poslušati tri bloka predavanja s ukupno 22 predavača iz regije, ali i svijeta. U večernjim satima uslijedila je i 13. dodjela nagrada u ukupno 18 kategorija.

'Ove godine ponovno smo svjedočili iznimnoj kvaliteti projekata koji dolaze iz cijele regije. Svaki od njih pokazuje koliko je digitalna scena ovdje zrela, ambiciozna i spremna postavljati nova mjerila. Kroz SoMo Borac već godinama gradimo prostor u kojem se povezuje zajednica, rađaju ideje i slavi izvrsnost u digitalu i upravo u tome leži njegova najveća vrijednost. Čestitam svim dobitnicima i sudionicima koji su doprinijeli ovoj priči, a naš je cilj i dalje ostati relevantni i donositi nešto novo' izjavila je Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorica nagrade SoMo Borac.

Dobitnici ovogodišnjeg SoMo Borca su:

ADVERTISING STREAM

SoMo Content

1. Mjesto

Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom: 'Moja veza' (Hrvatski Telekom)

2. Mjesto

Imago Ogilvy i Studenac: 'Posljednji Guc Guc' (Studena)

3. Mjesto

ŽIŠKA i A1: 'A1 Strašne priče iz rominga' (A1 Srbija)

SoMo Video Impact

1. Mjesto

Imago Ogilvy i Studenac: 'Posljednji Guc Guc' (Studena)

2. Mjesto

McCann Beograd i Samsung Srbija: 'Samsung Raspustolovina' (Samsung)

3. Mjesto

CTA komunikacije i Naturalis: 'Najljepša priča iz prirode' (Cetina)

SoMo Growth

1. Mjesto

Imago Ogilvy i Studenac: 'Posljednji Guc Guc' (Studena)

2. Mjesto

404 agency i Hrvatski Telekom: 'Perplexity AI' (Hrvatski Telekom)

3. Mjesto

Futura DDB i Alpe-Panon: 'Pistacchio 2.0' (McDonald’s Slovenija)

SoMo Social Strategy

1. Mjesto

Pioniri Communications i Metalac AD: 'Metalac: Tu tvit or not tu tvit?' (Metalac)

2. Mjesto

bold.group i Javni holding Ljubljana: 'Ljubljanski potniški promet (LPP)' (Ljubljanski potniški promet (LPP))

3. Mjesto

Imago Ogilvy i Erste&Steiermärkische Bank: 'Erste TikTok' (Erste&Steiermärkische Bank)

SoMo Tech by BYD

1. Mjesto

Media House i Apotekarska ustanova Lilly Drogerie: 'Innovative Hyper-location campaign' (Lilly Drogerie)

2. Mjesto

Agencija 101 i Podravka: 'Prva mešanica zacimb za slovenske jedi' (Maestro)

3. Mjesto

Imago Ogilvy i INA-Industrija nafte: 'Bolje stati, nego zaspati' (INA)

Digital product by Fonoa

1. Mjesto

Shape 404 i Croatia osiguranje: 'Easybook' (Mobilna aplikacija 'Moja Croatia')

2. Mjesto

Netgen i Prostoria: 'Prostoria website' (Prostoria)

3. Mjesto

Renderspace i NLB: 'NLB Digital transformation' (NLB)

SoMoRitanac

1. Mjesto

Via Media i Bingo Group: 'Vrijeme je da stanemo!' (Bingo)

2. Mjesto

McCann Beograd i Autonomni ženski centar: 'Zakuni se u zakon' (Autonomni ženski centar)

3. Mjesto

Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom: 'Moja veza' (Hrvatski Telekom)

SoMo TikTok

1. Mjesto

DROM agency i Fraport Slovenija: 'Ljubljana Airport TikTok' (Ljubljana Airport)

2. Mjesto

Imago Ogilvy i Erste&Steiermärkische Bank: 'Erste TikTok' (Erste&Steiermärkische Bank)

3. Mjesto

Cvoke i Kaufland Hrvatska: 'Kaufland TikTok' (Kaufland Hrvatska)

Digital OOH

1. Mjesto

404 agency i Hrvatski Telekom: 'Young MultiSIM' (Hrvatski Telekom)

2. Mjesto

Futura DDB i Alpe-Panon: 'Ture brez cenzure' (McDonald’s Slovenija)

Digitalna aktivacija

1. Mjesto

Degordian i HEINEKEN Hrvatska: 'Match of a Lifetime' (Heineken)

2. Mjesto

Imago Ogilvy i Studenac: 'Otkrij toplu vodu' (Studena)

3. Mjesto

ŽIŠKA i A1: 'Mreža najvažnijih influensera' (A1 Srbija)

Digitalni mix

1. Mjesto

Communis i Bambi: 'Mrvica strpljenja' (Plazma)

2. Mjesto

Imago Ogilvy i INA-Industrija nafte: 'Bolje stati, nego zaspati' (INA)

3. Mjesto

Imago Ogilvy i Studenac: 'Posljednji Guc Guc' (Studena)

Special Mention by Aleph

1. Mjesto

SeekandHit i Valamar Riviera: 'Beyond Loyalty: Winning New Guests for Valamar' (Valamar)

MEDIA STREAM

Best Storytelling

1. Mjesto

RTL Hrvatska: 'Dosje Jarak: Digital-only sezona' (Voyo Hrvatska)

2. Mjesto

Hrvatska radiotelevizija i CGM Films: 'SRAM. Priča o mladima. Za mlade.' (Serija za mlade SRAM)

3. Mjesto

Telegram Media grupa: 'Ono o čemu se ne priča' (Telegram)

SoMo Native

1. Mjesto

Telegram Media grupa: 'Dječja posla' (Telegram)

2. Mjesto

Večernji list: ‘Žene koje mijenjaju Hrvatsku’ (Večernji list)

3. Mjesto

Večernji list: 'Brain talk' (Večernji list)

Digital Design of the Year

1. Mjesto

Hrvatski Telekom: 'tportal app' (tportal)

2. Mjesto

Srpsko Narodno Vijeće: 'Redizajn portala Novosti' (Portal Novosti)

3. Mjesto

United Media: 'N1 Info Website & App Redesign' (N1)

Best Media Feature

1. Mjesto

CME: 'Voyo Sustainability Badge' (Voyo)

2. Mjesto

Nova TV: 'Humanitarna razmjena & aukcija dresova 2024' (gol.hr)

Digital Product of the Year

1. Mjesto

Telegram Media grupa: 'Prvi glas' (Telegram)

2. Mjesto

Putni Kofer: 'Lansiranje nove medijske platforme Gastro Kofer' (Gastro Kofer)

HUDI Northern star

1. Mjesto

Agroklub – projekt ClientCentar@Agroklub

Sve novosti pratite putem SoMo Borac newslettera te na web stranici konferencije, a ne propustite i zanimljive sugovornike u podcastu SoMoCast.