Nakon prošlogodišnjeg izdanja u Studentskom Centru, dodjela se ove godine preselila u Mozaik Event Centar okupiviši u Zagrebu još jednom brojne regionalne i europske stručnjake digitalne industrije
Održana je trinaesta dodjela SoMo Borac powered by Aleph nagrade koja je organizirana u partnerstvu s Hrvatskom udrugom digitalnih izdavača (HUDI), a koja nagrađuje najbolje digitalne radove u regiji. Nakon prošlogodišnjeg izdanja u Studentskom Centru, dodjela se ove godine preselila u Mozaik Event Centar okupiviši u Zagrebu još jednom brojne regionalne i europske stručnjake digitalne industrije.
Tijekom dnevnog konferencijskog dijela, koji se sada već tradicionalno organizira treću godinu zaredom, brojni posjetitelji imali su priliku poslušati tri bloka predavanja s ukupno 22 predavača iz regije, ali i svijeta. U večernjim satima uslijedila je i 13. dodjela nagrada u ukupno 18 kategorija.
'Ove godine ponovno smo svjedočili iznimnoj kvaliteti projekata koji dolaze iz cijele regije. Svaki od njih pokazuje koliko je digitalna scena ovdje zrela, ambiciozna i spremna postavljati nova mjerila. Kroz SoMo Borac već godinama gradimo prostor u kojem se povezuje zajednica, rađaju ideje i slavi izvrsnost u digitalu i upravo u tome leži njegova najveća vrijednost. Čestitam svim dobitnicima i sudionicima koji su doprinijeli ovoj priči, a naš je cilj i dalje ostati relevantni i donositi nešto novo' izjavila je Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorica nagrade SoMo Borac.
Dobitnici ovogodišnjeg SoMo Borca su:
ADVERTISING STREAM
SoMo Content
1. Mjesto
Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom: 'Moja veza' (Hrvatski Telekom)
2. Mjesto
Imago Ogilvy i Studenac: 'Posljednji Guc Guc' (Studena)
3. Mjesto
ŽIŠKA i A1: 'A1 Strašne priče iz rominga' (A1 Srbija)
SoMo Video Impact
1. Mjesto
Imago Ogilvy i Studenac: 'Posljednji Guc Guc' (Studena)
2. Mjesto
McCann Beograd i Samsung Srbija: 'Samsung Raspustolovina' (Samsung)
3. Mjesto
CTA komunikacije i Naturalis: 'Najljepša priča iz prirode' (Cetina)
SoMo Growth
1. Mjesto
Imago Ogilvy i Studenac: 'Posljednji Guc Guc' (Studena)
2. Mjesto
404 agency i Hrvatski Telekom: 'Perplexity AI' (Hrvatski Telekom)
3. Mjesto
Futura DDB i Alpe-Panon: 'Pistacchio 2.0' (McDonald’s Slovenija)
SoMo Social Strategy
1. Mjesto
Pioniri Communications i Metalac AD: 'Metalac: Tu tvit or not tu tvit?' (Metalac)
2. Mjesto
bold.group i Javni holding Ljubljana: 'Ljubljanski potniški promet (LPP)' (Ljubljanski potniški promet (LPP))
3. Mjesto
Imago Ogilvy i Erste&Steiermärkische Bank: 'Erste TikTok' (Erste&Steiermärkische Bank)
SoMo Tech by BYD
1. Mjesto
Media House i Apotekarska ustanova Lilly Drogerie: 'Innovative Hyper-location campaign' (Lilly Drogerie)
2. Mjesto
Agencija 101 i Podravka: 'Prva mešanica zacimb za slovenske jedi' (Maestro)
3. Mjesto
Imago Ogilvy i INA-Industrija nafte: 'Bolje stati, nego zaspati' (INA)
Digital product by Fonoa
1. Mjesto
Shape 404 i Croatia osiguranje: 'Easybook' (Mobilna aplikacija 'Moja Croatia')
2. Mjesto
Netgen i Prostoria: 'Prostoria website' (Prostoria)
3. Mjesto
Renderspace i NLB: 'NLB Digital transformation' (NLB)
SoMoRitanac
1. Mjesto
Via Media i Bingo Group: 'Vrijeme je da stanemo!' (Bingo)
2. Mjesto
McCann Beograd i Autonomni ženski centar: 'Zakuni se u zakon' (Autonomni ženski centar)
3. Mjesto
Imago Ogilvy i Hrvatski Telekom: 'Moja veza' (Hrvatski Telekom)
SoMo TikTok
1. Mjesto
DROM agency i Fraport Slovenija: 'Ljubljana Airport TikTok' (Ljubljana Airport)
2. Mjesto
Imago Ogilvy i Erste&Steiermärkische Bank: 'Erste TikTok' (Erste&Steiermärkische Bank)
3. Mjesto
Cvoke i Kaufland Hrvatska: 'Kaufland TikTok' (Kaufland Hrvatska)
Digital OOH
1. Mjesto
404 agency i Hrvatski Telekom: 'Young MultiSIM' (Hrvatski Telekom)
2. Mjesto
Futura DDB i Alpe-Panon: 'Ture brez cenzure' (McDonald’s Slovenija)
Digitalna aktivacija
1. Mjesto
Degordian i HEINEKEN Hrvatska: 'Match of a Lifetime' (Heineken)
2. Mjesto
Imago Ogilvy i Studenac: 'Otkrij toplu vodu' (Studena)
3. Mjesto
ŽIŠKA i A1: 'Mreža najvažnijih influensera' (A1 Srbija)
Digitalni mix
1. Mjesto
Communis i Bambi: 'Mrvica strpljenja' (Plazma)
2. Mjesto
Imago Ogilvy i INA-Industrija nafte: 'Bolje stati, nego zaspati' (INA)
3. Mjesto
Imago Ogilvy i Studenac: 'Posljednji Guc Guc' (Studena)
Special Mention by Aleph
1. Mjesto
SeekandHit i Valamar Riviera: 'Beyond Loyalty: Winning New Guests for Valamar' (Valamar)
MEDIA STREAM
Best Storytelling
1. Mjesto
RTL Hrvatska: 'Dosje Jarak: Digital-only sezona' (Voyo Hrvatska)
2. Mjesto
Hrvatska radiotelevizija i CGM Films: 'SRAM. Priča o mladima. Za mlade.' (Serija za mlade SRAM)
3. Mjesto
Telegram Media grupa: 'Ono o čemu se ne priča' (Telegram)
SoMo Native
1. Mjesto
Telegram Media grupa: 'Dječja posla' (Telegram)
2. Mjesto
Večernji list: ‘Žene koje mijenjaju Hrvatsku’ (Večernji list)
3. Mjesto
Večernji list: 'Brain talk' (Večernji list)
Digital Design of the Year
1. Mjesto
Hrvatski Telekom: 'tportal app' (tportal)
2. Mjesto
Srpsko Narodno Vijeće: 'Redizajn portala Novosti' (Portal Novosti)
3. Mjesto
United Media: 'N1 Info Website & App Redesign' (N1)
Best Media Feature
1. Mjesto
CME: 'Voyo Sustainability Badge' (Voyo)
2. Mjesto
Nova TV: 'Humanitarna razmjena & aukcija dresova 2024' (gol.hr)
Digital Product of the Year
1. Mjesto
Telegram Media grupa: 'Prvi glas' (Telegram)
2. Mjesto
Putni Kofer: 'Lansiranje nove medijske platforme Gastro Kofer' (Gastro Kofer)
HUDI Northern star
1. Mjesto
Agroklub – projekt ClientCentar@Agroklub
Sve novosti pratite putem SoMo Borac newslettera te na web stranici konferencije, a ne propustite i zanimljive sugovornike u podcastu SoMoCast.