ŠIRENJE POSLOVANJA

Stipo Matić ulazi na tržište igračaka

m san

m san

Izvor: Cropix / Autor: Cropix

Nakon zauzimanja vodeće pozicije u distribuciji informatičke opreme i softvera tvrtka M San, u vlasništvu Stipo Matića, krenula je s osvajanjem tržišta igračaka, piše Poslovni dnevnik

Za takav potez, rekli su za Poslovni iz M Sana, odlučili su se jer su proizvodi koje distribuiraju sve povezaniji s igrama i igračkama i koristi ih slična ciljna skupina.

Iako to nisu rekli, sigurno je njihovoj odluci da uđu na tržište igračaka kumovala i propast Magme Goranka Fižulića. U M San je već navodno stiglo kadrovsko pojačanje upravo iz Magme, a koncem siječnja na portalu Posao.hr, objavili su i oglas u kojem traže voditelje ključnih kupaca upravo za kategoriju igračaka. S obzirom da razvijenu logistiku te raširenu mrežu partnera sigurno je da neće imati problema sa distribucijom igračaka, a uz već raširene kanale prodaju će razvijati i kroz web trgovine.

'Radi se o elektroničkim igračkama, tehnološki zahtjevnijim, edukativnim, kreativnim i interaktivnim', kažu u M Sanu, a za sada u distribuciji imaju nekoliko brendova. Prije krize, tržište igračaka vrijedilo je oko pola milijarde kuna s tim da je u međuvremenu palo dvadesetak posto, što znači da bi sadašnja vrijednost tržišta mogla iznositi oko 400 milijuna kuna.

Osim M Sana, situaciju na tržištu već je iskoristio i Agrokor, povećavajući, krajem prošle godine, ponudu igračaka na prodajnim mjestima Konzuma i Tiska, piše Poslovni dnevnik.

CIJELI ČLANAK PROČITAJTE OVDJE

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi