ČESTITKA OD HZZO-a

Ponude za dopunsko osiguranje na kućne adrese

  • Autor: Hina/tportal.hr
  • Zadnja izmjena 19.12.2008 14:25
  • Objavljeno 19.12.2008 u 14:25
MILINOVIĆ GLUPAST

MILINOVIĆ GLUPAST

Izvor: Cropix / Autor: CROPIX /

Hrvatski zavod za zdravstveno osiguranje (HZZO) će na adrese 1.859.000 potencijalnih korisnika dopunskog zdravstvenog osiguranja ovih dana poslati ponude za sklapanje ugovora o dopunskom osiguranju

Uz ponude poslat će i popratno pismo u kojem će uz opis onoga što polica nudi, biti navedene i adrese gdje se police mogu donijeti ili poslati, rečeno je na konferenciji za novinare u petak (19. prosinac).

Po riječima direktora HZZO-a Većeslava Bergmana polica do kraja veljače počinje vrijediti 15 dana od njezine uplate, a od početka ožujka tek 30 dana po uplati. To znači da se beneficije dopunskog zdravstvenog osiguranja neće moći koristiti prije isteka tih 15 odnosno 30 dana.

Pacijenti koji budu neposredno nakon Nove godine išli svome liječniku, a sada nisu dopunsko osigurani morat će platiti 15 kuna participaciju, te po toliko za svaki prepisani recept ili uputnicu. Onima koji su dopunsko osigurani polica vrijedi do kraja siječnja.

Odlukom Upravnog Vijeća HZZO-a uvode se i tri cijene dopunskog zdravstvenog osiguranja od 50, 80 i 130 kuna

Policu od 130 kuna plaćat će zaposleni s primanjima većim od 5.108 kuna, policu od 80 kuna oni s plaćom nižom od tog iznosa ili mirovinom koja prelazi 5.108 kuna. Umirovljenici s mirovinom do 5.108 kuna policu će mjesečno plaćati 50 kuna

Policu dopunskog osiguranja država će platiti za one koji su temeljem imovinskog cenzusa i do sada bili oslobođeni plaćanja participacije. Riječ je o samcima s primanjima do 1.930 kuna ili onima s primanjima do 1316 kuna po članu obitelji, rekao je Bergman.

Poručio je da onaj tko ima dugove prema dopunskom zdravstvenom osiguranju ne može dobiti novu policu dopunskog osiguranja, dok ne podmiri stari dug.

Bergman je odbio mogućnost da bilo koji lijek s liste posebno skupih lijekova ne bude dostupan onima koji ga koriste.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi