TURISTIČKA SEZONA

Pad do deset posto je dobar rezultat

03.07.2009 u 14:58

Bionic
Reading

Turistička sezona u Hrvatskoj odvija se u skladu s predviđanjima, a unatoč minusima za prvih pet mjeseci turistički sektor vjeruje kako sezona kreće na bolje te da će lipanjski rezultati kao i ono što će se 'odigrati' u srpnju i kolovozu u konačnici umanjiti minuse i ipak donijeti zadovoljavajuću sezonu.

Takve i slične ocjene ove sezone mogle su se čuti tijekom današnjeg Sabora Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Sve i da pad turističkih dolazaka i noćenja ove godine bude i 5 ili i do 10 posto u odnosu na prošlu godinu ocjenjuje se da će to još uvijek biti dobar rezultat s obzirom da cijeli svijet bilježi i veće turističke minuse od hrvatskih, a primjerice Europa od 10 posto, a Mediteran od oko 12 posto.

Obraćajući se okupljenima na Saboru ministar turizma i predsjednik HTZ-a Damir Bajs kazao je da će unatoč novonastaloj situaciji u hrvatskoj politici svi u Ministarstvu turizma nastaviti normalno raditi.

I on i direktor Glavnog ureda HTZ-a Niko Bulić misle kako Sanaderova ostavka neće utjecati na tijek sezone, koja će, po njima, a i drugima, više nego ijedne godine do sada ovisiti o last minute-u te dolasku individualnih turista.

Stoga tim turistima, posebno u budućoj promociji, treba posvetiti više pažnje, jer trenutno više od 50 posto svih turista u svim regijama čine upravo oni, kazao je Član Uprave hotelske grupacije Valamar Zrinko Kamber

Istaknuo je i da bi najkasnije za mjesec dana trebalo odrediti strategiju i sredstva za promociju za 2010., pri čemu smatra da treba smanjiti nastupe na sajmovima, a povećati broj poslovnih, ciljanih radionica na inozemnim tržištima.

Za svoju je kompaniju kazao da će ove sezone imati dobar rezultat, posebno u hotelima u Istri i na Krku, te da je to među ostalim rezultat i njihovog ciljanog i web marketinga.

Najavivši da će do 15. srpnja HTZ sa svim relevantnim u turizmu održati sastanke o prijedlozima za promociju u 2010. Bulić je dodao da to ide slijedom postavki novog Strateško marketinškog plana hrvatskog turizma, napominjući da će program za iduću godinu postaviti tako kao da će imati ista sredstva kao i ove godine.