nautički turizam

Ovaj segment turizma u Hrvatskoj uzeo je maha; sve više stranaca želi odmarati na brodu

04.11.2019 u 12:21

Bionic
Reading

Potražnja za odmorom na brodu u Hrvatskoj porasla je za 35% u odnosu na prethodnu godinu, a marine na području Splita te Zadra i Sukošana imale su najveći priljev posjetitelja, prvenstveno iz Njemačke, Austrije, Ujedinjenog Kraljevstva i SAD-a, objavio je najnovije podatke Zizoo, vodeća svjetska online platforma za najam brodova za odmor

Potražnja za odmorom na brodu u Hrvatskoj porasla je za 35 posto u odnosu na prethodnu godinu, a marine na području Splita te Zadra i Sukošana imale su najveći priljev posjetitelja, prvenstveno iz Njemačke, Austrije, Ujedinjenog Kraljevstva i SAD-a. Posjetitelji iz Skandinavije i Beneluksa pokazali su najveći porast interesa u odnosu na prethodnu godinu, objavio je Zizoo.com, globalni lider za iznajmljivanje brodova za odmor ključne tržišne podatke za ljeto 2019.

'Nautički turizam daleko je najbrže rastući turistički sektor u Hrvatskoj', rekao je Sinan Mašović, glavni financijski direktor i suosnivač platforme Zizoo te dodao kako je Zizoo ponosan na svoju ulogu u postizanju toga rasta, posebice među klijentima koji otkrivaju jedrenje po prvi puta.

'Ranije ove godine zatvorili smo još jedan krug financiranja i to ulaganje koristit ćemo za nastavak širenja tima prema planu da dostignemo brojku od 100 zaposlenika do prosinaca, a cilj nam je i dodatno ubrzati rast u 2020. godini. Kontinuirano udvostručujemo godišnje prihode i namjeravamo držati taj tempo', najavio je Mašović.

Tvrtka je također objavila podatke vezane uz najčešće odabrane vrste plovila koji pokazuju sve veću popularnost katamarana srednjeg do visokog ranga.

'Kako sve više obitelji i mladih ljudi iskušavaju odmor na brodu po prvi puta, možemo vidjeti da ti segmenti klijenata često izabiru katamarane zbog dodatne stabilnosti tijekom jedrenja, širine, prostora i sigurnosti', dodao je te nastavio:

'Odmor na brodu turistička je segment koji privlači klijente s visokom platežnom moći i spaja ih s hrvatskom kulturom i aktivnostima koji su dio samog jedrenja. Nautički turizam trebao bi biti velika strateška tema za hrvatsku turističku strategiju i područje u kojem Hrvatska može biti globalno dominantna.'

Na govoru koji je planiran za ovogodišnji nautički sajam ICE (International Charter Expo), koji se ove održava u Beč, Sinan Mašović i Ivan Miletić (CTO i suosnivač) razgovarat će o budućnosti industrije iznajmljivanja brodova za odmor u pogledu tehnologije, inovacija i poslovnog razvoja s Hrvatskom u središtu.

'Hrvatski nautički sektor' u prvih je devet mjeseci ove godine zabilježio rast od 11,8% po broju posjetitelja u odnosu na prošlu godinu s posebno jakim kolovozom (porast od 25,6%) i rujnom (porast od 26,4%). S 3,3 milijuna noćenja u razdoblju između siječnja i rujna, tržište nautičkog turizma u 2019. već je dostiglo 14,4% svih hotelskih noćenja i gotovo 3% svih noćenja u Hrvatskoj, što smatramo impresivnim ali ujedno i ukazuje na priliku za daljnji razvoj', zaključio je Mašović.